ритейл

Ринок непродовольчих товарів в Україні: тенденції розвитку в умовах кризи

Досліджено стан та тенденції розвитку ринку непродовольчих товарів в Україні. Представлено результати маркетингових досліджень потреб і поведінки покупців на даному ринку. До основних тенденцій розвитку торговельних мереж віднесено: активізація онлайн торгівлі під впливом зростання темпів e-commerce; орієнтування на безпеку та зручність обслуговування в offline торгівлі; розширення каналів комунікації з покупцями; переосмислення вартості ведення бізнесу та перехід до агресивних методів конкурентної боротьби; збільшення частки в товарообороті ритейлерів власних торгових марок.

ЗАДОВОЛЕНІСТЬ СПОЖИВАЧА ТА ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ЯК ЧИННИКИ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧА: ДОСВІД ПОЛЬСЬКИХ СУПЕРМАРКЕТІВ

У статті представлені результати досліджень лояльності клієнтів на ринку роздрібної торгівлі. Вивчається ступінь впливу задоволеності споживачів та іміджу підприємств роздрібної торгівлі на лояльність клієнтів. У роботі використовуються первинні дані опитування, багатоелементні шкали та моделювання структурних рівнянь (SEM). Концептуальна модель, що використовується у дослідженні, поєднує 3 приховані змінні: імідж продавця, задоволеність клієнтів та лояльність клієнтів. Прихованим змінним відповідає набір проявлених змінних, що  були отримані під час опитування.

УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ НА ПОЛЬСЬКОМУ РИНКУ

Лояльність бренда є стратегічним активом компанії. В епоху конкуренції наявність лояльних лояльних клієнтів надає компанії основні переваги. Однак формування лояльності покупців є непростим завданням. Одним з інструментів впливу на поведінку клієнтів є програми лояльності. Саме з їх допомогою власники брендів намагаються залучити і утримати клієнтів, плануючи призову систему, намагаючись винагороджувати найбільш лояльних клієнтів, надаючи їм додаткові цінності, з одного боку, і перетворюючи їх на брендових юристів, що є найціннішою групою клієнтів.

ІННОВАЦІЙНИЙ ІМПЕРАТИВ РОЗВИТКУ РІТЕЙЛУ ЯК ДЕАКТИВАТОР РИЗИКІВ І ЗАГРОЗ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІЙ БЕЗПЕЦІ

Обґрунтовано роль роздрібної торгівлі як деактиватора ризиків і загроз соціальноекономічній безпеці країни. Визначено сутність рітейлу та розкрито зміст його інноваційного імперативу розвитку. Виділено інноваційну складову в структурі соціально-економічної безпеки підприємства рітейлу та систематизовано її рівні впливу. Досліджено передову практику впровадження інновацій в рітейлі, визначено передумови її використання в Україні. Виявлено стримувальні чинники розвитку рітейлу в Україні та окреслено очікувані зміни на перспективу.