стратегічне управління

Формування моделі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств на засадах сталого розвитку

У статті описано основні етапи механізму управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств на засадах сталого розвитку. Дослідження базується на аналізі наукових доробків вітчизняних та зарубіжних науковців, а також на основі практики управління зовнішньоекономічною діяльністю міжнародних та українських компаній.

РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЇ

Роль інформаційно-комунікаційного менеджменту в стратегічному управлінні організацією полягає в забезпеченні ефективного збору, аналізі та поширенні інформації для досягнення стратегічних цілей. Ця сфера управління відіграє критичну роль у формулюванні та реалізації стратегій, оскільки вона дає змогу керівництву організації мати доступ до важливих даних для прийняття обґрунтованих рішень. Інформаційно-комунікаційний менеджмент сприяє оптимізації процесів управління шляхом створення системи збору та обробки даних, яка допомагає в ідентифікації та вирішенні стратегічних проблем.

Проблеми вибору та реалізації стратегій конкурентоспроможності у контексті забезпечення розвитку тов «УА.Консалтинг» на європейських ринках

У статті досліджуються сутність конкурентоспроможності та вибору ефективної конкурентної стратегії на основі літературних джерел, наукових досліджень, а також чинних нормативно-правових актів. Авторами розглядаються проблеми вибору та реалізації стратегії конкурентоспроможності з якими зустрічається підприємство в умовах сьогодення, розробляються плани розв’язку існуючих проблем та шляхи їх вирішення. У статті також надається обґрунтування результативності рекомендованих заходів та переваги й недоліки від їх впровадження.