Unity

ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА ОСНОВІ AR-КОНСТРУК-ТОРІВ ТА ГЕЙМІФІКАЦІЇ ДЛЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ

У статті розглянуто інформаційну технологію створення інтерактивного навчального контенту та віртуальних турів на основі сучасних конструкторів доповненої реальності (AR). Мета дослідження – розроблення комплексного підходу до використання AR для підтримки навчання школярів і студентів, а також для організації інтерактивних онлайн-екскурсій та віртуальних турів. У роботі здійснено огляд і порівняльний аналіз популярних AR-платформ (Artivive, Assemblr, PlugXR, Onirix, Vuforia тощо) із оцінюванням їхнього функціоналу в безкоштовному режимі.

Using a compute shader for an adaptive particle system

The article proved the hypothesis of high efficiency of using a compute shader for a particle system being capable of tracking and adapting to other objects in a space of the game environment.  A comparative description of the performance of the adaptive particle system based on CPU and GPU computing with additional optimization methods was given.

Аналіз процесів формування симуляцій з використанням графічного процесора

Досліджено цінність процесів симуляцій для дослідницької діяльності та визначено основні причини доцільності проведення експериментів у віртуальному просторі.