ємність

Вплив інтенсивності та складу транспортного потоку на зміну його швидкості

Досліджено проблематику зміни швидкості транспортного потоку за різної інтенсивності та складу його руху. Для дослідження було обрано ділянку вулично-дорожньої мережі з різними геометричними параметрами (спуск, підйом та горизонтальна ділянка). Проаналізовано методи дослідження швидкості транспортного потоку, а також чинники, які впливають на зниження пропускної здатності вулично-дорожньої мережі. Визначено зміну коефіцієнтів нерівномірності руху транспортних потоків за годинами доби на досліджуваній ділянці та побудовано графік розподілу інтенсивності руху по годинах доби.

Розвиток митної інфраструктури на українсько-польському кордоні в умовах інтернаціоналізації бізнесу

Обґрунтовано актуальність розвитку митної інфраструктури на українсько-польському кордоні в умовах інтернаціоналізації бізнесу. Проаналізовано стан і тенденції розвитку міжнародної торговельної співпраці України та Польщі. Ідентифіковано стратегічно важливі пункти пропуску на українсько-польському кордоні та охарактеризовано пріоритетні напрями розвитку митної інфраструктури обраних пунктів пропуску. Акцентовано увагу на важливості поширення практики будівництва нових пунктів пропуску, зокрема спільного контролю.

Підвищення пропускної здатності магістральних вулиць з регульованим рухом

Досліджується проблема щодо підвищення пропускної здатності магістральних вулиць з регульованим рухом. Було обрано прогони вулично-дорожньої мережі міста Львова за різної довжини і ширини проїзної частини, зокрема з найбільш насиченим дорожнім рухом. Проаналізовано методи підвищення пропускної здатності магістральних вулиць регульованого руху, а також чинники, які впливають на зниження пропускної здатності. Розраховано пропускну здатність перехресть за різного рівня їх завантаження. Побудовано розподіл середньої швидкості руху для прогонів різної довжини.

Вплив вуличної стоянки на затримки та середню швидкість транспортного потоку

У роботі досліджується проблема впливу вуличної стоянки на затримки та середню швидкість транспортного потоку. Для дослідження було обрано ділянки за різного способу постановки автомобілів біля проїзної частини в центральні частині міста Львова із найбільш насиченим транспортним рухом. Для цього використовується програмне середовища PTV Vissim. Проаналізовано причини впливу вуличних стоянок на швидкість транспортного потоку та пропускну здатність проїзної частини.

Експериментальні дослідження бездіафрагмової прольотної будови моста під час реконструкції

Тechnique and results of static tests of reinforced concrete without-diaphragm span structure before and after reconstruction are described.

Modernization of industrial enterprises as an important precondition for raising their technical level and efficiency

In this article author attempted to consider some theoretical aspects of organizing processes, modernization of industrial enterprises in modern conditions of accelerated scientific – technological process and tough competition on the foreign and domestic markets. This requires systematic coverage of factors’ set that affect the formation of a new qualitative productive capacity of industry and its effective use at the present stage of management.

Оцінка відновлювальної здатності аніоніту ав-17-8 в сульфітній формі

З використанням аніоніту АВ-17-8 в сульфітній формі вивчено видалення з води розчиненого в ній кисню. Встановлено вплив різних умов експлуатації, таких як витрата води, висота шару завантаження та мінералізація води. Показано, що відновлювальна здатність йоніту залежить від йонного складу води, що визначає ефективність десорбції сульфіт аніонів. Продемонстрована можливість ефективного знекиснення води за температури навколишнього середовища. Встановлено механізм відновлення хлорат аніонів на отриманому аніоніті.