Основним аспектом редакційної політики наукового журналу «Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: «Юридичні науки» є визнання та вирішення проблем, що виникають у процесі досліджень та їх публікації.
Редакційна колегія використовує отримані скарги для конструктивного підвищення якості журналу та вдосконалення видавничої політики. Редакція наукового журналу зобов’язується розглядати всі скарги та пропозиції відповідно до її характеру та складності, а будь-яке прийняте рішення буде враховувати рекомендації, надані Комітетом з етики публікацій (COPE).
Для подання скарг або пропозицій використовуйте єдину електронну адресу: law.nulp@gmail.com.
Редакція зобов'язується протягом семи робочих днів надіслати лист-підтвердження про отримання скарги. Тривалість розгляду скарги чи пропозиції редакційною колегією становить 30 робочих днів. Тривалість розгляду питання може бути збільшена в окремих випадках, залежно від його складності.
Сама скарга має бути стислою, максимально конкретною та містити обґрунтовані дані, що наочно демонструють можливе порушення публікаційної етики. Надання додаткових підтверджуючих документів є бажаним.
У разі підтвердження обґрунтованості скарги, редакційна колегія вживає відповідних заходів, які можуть включати публікацію висловлення занепокоєння, внесення виправлень, а також відкликання та/або видалення статті чи набору даних, що мають відношення до виявленої проблеми. Уся комунікація щодо процесу розгляду здійснюється виключно електронною поштою. Редакційна колегія та видавець зобов'язуються ретельно документувати всі етапи проведеного розслідування, включно з остаточним прийнятим рішенням.
Журнал надає заявнику відповідь із чітким поясненням причин, якщо скарга визнана такою, що виходить за межі відповідальності журналу (наприклад, особисті претензії до осіб). Крім того, журнал утримується від проведення розслідування, якщо скарги подаються скарги подаються в образливій, погрозливій або наклепницькій формі.