МЕТОД ОЦІНЮВАННЯ СФОРМОВАНОСТІ ІВЕНТ-МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

2022;
: 154-162
Автори:
1
Національний університет «Львівська політехніка»

Розроблено модель оцінювання сформованості івент-менеджменту на підприємстві, яку взято за основу запропонованого комплексно-цільового методу оцінювання такої сформованості. Виокремлено чотири основні напрями (фактори) оцінювання сформованості івент-менеджменту на підприємстві: професійної компетентності працівників, залучених до івент-менеджменту, управлінської зрілості, івент-активності підприємства та інформаційно-технологічної складової підприємства щодо івент-менеджменту. Графічно проілюстровано рівень сформованості івентменеджменту на підприємстві у вигляді пелюсткової діаграми із рисунком кола рівня сформованості. Емпірично досліджено та застосовано розроблений комплексно-цільовий метод на підприємствах різних сфер діяльності. 

1. Головань М. С. (2008) Компетенція і компетентність: досвід теорії, теорія досвіду. Вища освіта України, 3, 23–30.

2. Кузьмін О., Мельник О., Бондарецька О., Жежуха В. (2020). Мотивування персоналу підприємств: інноваційні технології та реінжинірингові підходи. Львів: Галицька видавнича спілка.

3. Мисик В. (2020) Чинники побудови і розвитку івент-менеджменту. Інтелект ХХІ: наук. журнал, 3, 44–48.

4. Мисик В. М. (2020) Типологія івентів як об’єктів івент-менеджменту. Бізнес Інформ, Менеджмент і маркетинг, 8, 203–210.

5. Мисик В. М. (2021) Діагностування компетентності керівників щодо формування та розвитку івент-менеджменту. Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, 28–29 квітня 2021 р. Видавництво Львівської політехніки, С.225.

6. Мисик В. М. (2020) Концептуальна модель побудови і використання івент-менеджменту в управлінні підприємством. Видання Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку”. Видавництво Львівської політехніки, 2, 29–36. 

7. Мисик В. М. (2019) Важливість професійного івент-менеджменту з погляду бізнесу. Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку: ІV Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених і студентів: тези доповідей, Дніпро, 28 листопада 2019 р.: [Електронне видання]. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 91–93.

8. Словник української мови: в 11 томах (1978). Сформований. Інститут мовознавства; за ред. І. К. Білодіда. Наукова думка, Т. 9, С. 878. Available at: http://sum.in.ua/s/sformovanyj.

9. Словопедія. Словник іншомовних слів. Формувати (2007). Available at: http://slovopedia.org.ua/36/ 53412/250423.html.

10. Aldebert, B., Dang, R. J., Longhi, C. (2011). Innovation in the tourism industry: The case of tourism. Tourism Management, 32(5), 1204–1213.

11. Carucci R. Balancing the Company’s Needs and Employee Satisfaction (2019). Harvard Business Review. Available at: https://hbr.org/2019/11/balancing-the-companys-needs-and-employee-satisf... relatedarticles_horizontal_slot2.

12. Getz D. (2012). Event studies. Theory, research, and policy for planned events (2nd ed.). London. Oxford: Butterworth- Heinemann.

13. Kuzmin, O., Ovcharuk, V., Zhezhukha, V., Mehta, D., Gregus, J. (2020). Diagnosing the Administration Systems as a Prerequisite for Enterprises Business Processes Reengineering. [In:] Barolli, L., Nishino, H., Miwa, H. (eds.) Advances in Intelligent Networking and Collaborative Systems. INCoS 2019. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol. 1035. Springer, Cham, 513–524. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-29035-1_50.

14. Mysyk V. (2021). Methodical approaches to diagnosing processes of event management formation and development. European journal of economics and management, 7(3), 15–23.

15. Ortynska N., Kuzmin O., Ovcharuk V., Zhezhukha V. (2020). Assessment of the Formation of Administration Systems in the Enterprise Management. In: Kryvinska N., Greguš M. (eds) Data-Centric Business and Applications. Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies. Springer, Cham, 30, 161–178.

16. Schnitzer M., Kössler C., Schlemmer P., Peters M. (2021). Influence of event and place image on residents’ attitudes toward and support for events. Journal of Hospitality & Tourism Research (Washington, D.C.), 45(7), 1260–1281.

17. Silvers, J. R. (2009): Risk management for meetings and events. Oxford.

18. Smith, W. (2008). Professional Meeting Management: Comprehensive Strategies for Meetings, Conventions, and Events. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 20 (2), 237–238. DOI: https://doi.org/10.1108/09596110810852221.

19. Stam, W. (2010). Industry event participation and network brokerage among entrepreneurial ventures. Journal of Management Studies, 47, 625–653.

20. Thomas, R. (2011). Business elites, universities, and knowledge transfer in tourism. Tourism Management, 33 (3), 553–561.

21. Ulrich, D., Younger, J., & Brockbank, W. (2012). HR competency. Leadership Excellence, 29(8), 17.