In the article propose method and mechanism of functioning the intellectual analysis of search results and website promotion in search engines.
1. «Що треба знати про пошукові системи. Історія. (Частина перша)» — http://www.orthodoxy.net.ua/articles/Shcho-trieba-znati-pro-poshukovi-si...
2. Ашманов И., Иванов А. Оптимизация и продвижение сайтов в поисковых системах. — СПб.: Питер, 2008. — 400 с.
3. «Общие принципы работы поисковых систем» http://webkomora.com.ua/ru/ articles/web/raskrutka/textbook/910/912.html.
4. «200 факторов ранжирования Google, часть 1» — http://seopulse.ru/200-faktorov-ranzhirovaniya-google-chast-1/.
5. «Внутренняя оптимизация — факторы беззатратного продвижения НЧ запросов»- http://5get.ru/chto-takoe-pr-i-kak-ego-uvelichit.html.
6. «Что такое PR и как его увеличить» — http://5get.ru/chto-takoe-pr-i-kak-ego-uvelichit.html.
7. Катренко А. В. Системний аналіз об’єктів та процесів комп’ютеризації. Катренко А.В. Львів «Новий світ» — 2000 — 2003.
8. Берко А.Ю. Застосування баз даних: навчальний посібник. Берко А.Ю., Верес О.М. — Львів: Ліга Пресс, 2007.
9. «HTML & CSS» W3C — 2009 — World Wide Web http://www.w3.org/standards/webdesign/