В умовах воєнного стану для клієнтів страхових компаній важливим є їх інформаційне забезпечення, отримання можливості придбати страхові продукти дистанційно з використанням сучасного сайту страховика. З метою підвищення ефективності діяльності страхової компанії їй слід забезпечити зростання відвідуваності власного сайту, тобто налагодження ефективно діючого механізму забезпечення постійного Інтернет-трафіку. На підставі аналізу проведеного дослідження відвідування та основних джерел трафіку найбільших страхових компаній у липні 2024 р. встановлено, що найбільше відвідувань спостерігається для сайтів страховиків ARX, УНІКА, ОРАНТА, PZU УКРАЇНА, найменше відвідувачів вдалося залучити страховим компаніям АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ, КНЯЖА, UNIVERSALNA. Проаналізовано основні джерела трафіку для найбільших страховиків в Україні по подано рекомендації щодо його покращання.
- Скрипник Г., Якименко В. Діяльність страхових компаній України в умовах воєнного стану. Циф- рова економіка та економічна безпека. 2024. № 2 (11). С. 151-156. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.11-23.
- Мельник В., Волкова В. Функціонування страхового ринку України: нові виклики та загрози. Га- лицький економічний вісник. 2023. № 5 (84). С. 71-80. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.05.
- Федорович І.М. Основні тренди та напрями розвитку страхового ринку України. Інвестиції: прак- тика та досвід. 2023. № 3. С. 45-49. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6814.2023.3.45.
- Попова Л. В. Сучасні тенденції розвитку цифрових технологій у страхуванні. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2022. № 5. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2022-5-08- 02.
- Базилевич В. Д., Приказюк Н. В., Лобова О. М. Цифровізація у забезпеченні конкурентних переваг страхових компаній. Економіка та держава. 2020. № 2. С. 15-20. DOI: https://doi.org/10.32702/2306- 6806.2020.2.15.
- Чвертко Л.А., Корнієнко Т.О., Вінницька О.А. Цифровізація страхового бізнесу як дієвий важіль управління ризиками. Sciences of Europe. 2022. Вип. 89. С. 7-11.
- Заволока Ю., Єфременко А., Малашенко Ю. Особливості функціонування страхового ринку Укра- їни в умовах сучасної цифрової трансформації. Економіка та держава. 2020. № 6. С. 102–106. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2020.6.102.
- Кузьо Н.Є., Косар Н.С. Тенденції розвитку та перспективи активізації збуту суб’єктів страхового ринку України. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. 2022.№ 2 (8). С. 253-265. DOI: https://doi.org/10.23939/smeu2022.02.253.
- Самошкіна І.Д. Розвиток діджиталізації страхового ринку України. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 41. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-52.
- Кількість страхових компаній України в 2024 році скоротилась до 98. URL: https://forinsurer.com/news/24/03/12/43560 (дата звернення: 12.08.2024).
- Страховий ринок України за 9 місяців 2023 року. Insurance TOP. 2023. № 4 (96). С. 17-18.
- Рейтинг страхових компаній України. URL: https://forinsurer.com/ratings (дата звернення: 10.08.2024).
- Вовк В., Жежерун Ю., Костогриз В. Страховий ринок України у період дії воєнного стану: фінан- совий та маркетинговий аспекти. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2023. № 3 (35). С. 119–131. DOI: https://doi.org/10.25140/2411-5215-2023-3(35)-119-131.
- Сервіс Similarweb. URL: https://www.similarweb.com/website (дата звернення: 10.08.2024).
- Верескун М. В., Захаров С. В., Колосок В. М. Переваги та недоліки використання різних видів тра- фіку в системі інтегрованого інтернет-маркетингу. БІЗНЕСІНФОРМ. 2020. № 7. С. 352-358.
- Носенко С. Як стимулювати клієнтів продавати ваш продукт? URL: https://sendpulse.ua/blog/referral- program-for-customer (дата звернення: 10.08.2024).
- Банерна реклама: що це таке і як вона працює. URL: https://webtune.com.ua/statti/internet- marketing/banerna-reklama-shho-cze-take-i-yak-vona-praczyuye (дата звернення: 12.08.2024).
- Як створювати email розсилки та які інструменти для цього потрібні. URL: https://snov.io/blog/ua/email-drip-campaigns-ua (дата звернення: 12.08.2024).