У статті описано створення інтелектуальної системи для настільних ігор, яка поєднує фізичну та цифрову взаємодію. Дослідження мало на меті розробити рішення, здатне автоматично відстежувати положення ігрових фігур на дошці, передавати дані в мобільний додаток і виділяти певні ділянки відповідно до сценарію у фізичному та віртуальному форматах. Основою розробки стала інтеграція сучасних технологій, включаючи пристрої безконтактного зчитування даних і алгоритми взаємодії в реальному часі. Методологія включала моделювання фізичної плати з використанням PLAпластику, створення системи відображення на основі адресних світлодіодів, налаштування бездротового зв’язку для синхронізації компонентів і розробку мобільного додатку для візуалізації ігрового процесу. Інновація рішення полягає в гібридному підході до інтеграції фізичного та цифрового ігрового середовища, що створює новий досвід для користувачів. Практична цінність системи полягає в її адаптивності та масштабованості. Рішення дозволить у майбутньому створювати нові ігрові сценарії, включаючи процедурну генерацію розташування фігур і реалізацію різних типів подій, що підтримуються візуальною індикацією. Запропоновану систему можна застосовувати в розвагах і освіті, сприяючи підвищенню мотивації та залученості користувачів. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на впровадження алгоритмів штучного інтелекту для персоналізації гри та аналізу поведінки гравців.
- Andrea Tinterri, Federica Pelizzari, Giordano Vignoli, Francesco Palladino, Marilena di Padova, Towards: AI-assisted Board Game-based Learning: Assessing LLMs in Game Personalisation, Proceedings of the 18th European Conference on Games Based Learning, 18(1), 2024, pp. 1107-1115, https://doi.org/10.34190/ecgbl.18.1.3055.
- Jiwon Kim, Yunkyung Au, Towards: The Effects of Board Game Activities on the Improvement of Multiple Intelligence of Elementary School Students, The Korean Journal of the Human Development, 31(3), 2024, pp. 73-89, https://doi.org/10.15284/kjhd.2024.31.3.73.
- L. Monteiro-Krebs, D. Geerts, K. Sanders, S. Caregnato, B. Zaman, "Board Games as a Research Method: A Case Study on Research Game Design and Use in Studying Algorithmic Mediation," Proceedings of the CHI Conference on Human Factors in Computing Systems (CHI EA ’24), Honolulu, HI, USA, May 2024, https://doi.org/10.1145/3613905.3637116.
- T. Hanghøj, “Students as Educational Board Game Designers: Learning Opportunities and Design Dilemmas,” Proceedings of the 17th European Conference on Games Based Learning (ECGBL 2023), Enschede, October 2023, https://doi.org/10.34190/ecgbl.17.1.1741.
- G. Fabris, L. Scalera, A. Gasparetto, "Playing Checkers with an Intelligent and Collaborative Robotic System," Robotics, 13(1), article 4, 2023, https://doi.org/10.3390/robotics13010004.
- N. Cameron, “Electronics Projects with the ESP8266 and ESP32”, Building Web Pages, Applications, and WiFi Enabled Devices, Berkeley, Apress, USA, 2021, ISBN: 978-1-4842-6335-8, https://doi.org/10.1007/978-1-4842-6336-5
- V. S. Velmurugan, “RFID Technology in Library and Information Science,” The International Journal of Social Sciences and Humanities Invention, 11 (8), pp. 8238–8241, 2024, https://doi.org/10.18535/ijsshi/v11i08.02.
- A. D. Ardiatma, B. Soewito, “IoT-Based Indoor Lighting Performance of LED with Different Color Temperatures System Based on Human Activity,” Jurnal Syntax Admiration, 4(7), pp. 1007–1024, 2023, https://doi.org/10.46799/jsa.v4i7.788.
- J. W. Park, “Hybrid Monopoly: A Multimedia Board Game that Supports Bidirectional Communication between a Mobile Device and a Physical Game Set,” Multimedia Tools and Applications, Springer Nature, vol. 76, no. 1, August 2017, https://doi.org/10.1007/s11042-017-4589-x.
- Kotlin-first Android development, 2024. URL: https://developer.android.com/kotlin/first.
- Rubens Anderson de Sousa Silva, Rossana Maria de Castro Andrade, João Bosco Borges Aragão Filho, Ismayle De Sousa Santos, Joseane Paiva, Bruno Aragão, “Design and Evaluation of a Mobile Application for an Educational Card Game,” Journal of Interactive Systems, 11(1), 2020, pp. 110-124, https://doi.org/10.5753/jis.2020.763