ІНСТИТУТ РЕПУТАЦІЇ БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА КУЛЬТУРА СКАСУВАННЯ

2022;
: 100-111
1
Національний університет "Львівська політехніка"
2
Національний університет “Львівська політехніка”

Удосконалено зміст поняття “репутація бізнесу” та узагальнено основні критерії, які характеризують репутацію бізнесу. Проаналізовано явища, тренди соціальної відповідальності, важливі для українського суспільства. Проведено опитування щодо впливу відповідальності бізнесу на купівельне рішення споживачів та проаналізовано ставлення опитаних до бізнесу, що може порушувати цінності споживання. Сформовано основні тренди культури скасування суспільства щодо бізнесу, який не відповідає його очікуванням. 

1. Крушельницький М. В. Європейська модель соціально-економічної відповідальності бізнесу. Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції “Публічне управління та адміністрування у процесах економічних реформ”. 2020. С. 399.

2. Голішевська А. В.. Ціннісні параметри функціонування політичної репутації. Abstracts of VII International Scientific and Practical Conference Canada, Vancouver. 2020. С. 113.

3. Reputation of socially responsible corporations in the world financial market / N. Orlova et al. Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2020. Vol. 4, no. 35, рр. 144–151. URL: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v4i35.221855.

4. Varlamova M., Yengoian H. World trends of business social responsibility development. Galic'kij ekonomičnij visnik. 2019. Vol. 60, no. 5, рр. 58–65. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.05.058.

5. Биконя О. С. Інститут репутації в аспекті інноваційного розвитку підприємтсв. Українська академія бізнесу та підприємництва, м. Чернігів. 2010. С. 456–465.

6. Лучка І. Ю. Про поняття ділової репутації та включення в Господарський кодекс права на ділову репутацію суб’єктів господарювання як відповідного правового інституту. Форум Права. 2017. № 5. С. 236–240.

7. Картавцева Ю. В., Лучка І. Ю. Сутність ділової репутації стосовно суб’єктів господарювання. Юридичний вісник. 2017. Т. 1, № 42. С. 133–139.

8. Ділова репутація. Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В. В. Докучаєва. 2021. Т. 2, № 2. С. 349–357.

9. Апаров А. М., Лобченко В. В. Актуальні проблеми захисту ділової репутації суб’єктів господарювання в Україні. Держава та регіони. 2015. С. 48–54.

10. Новицький А. М. Дифамація як інститут інформаційного права. 2016. С. 57–62.

11.Судомир С. М. Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства. Вісник ХНАУ ім. В. В. Докучаєва. 2017. № 4. С. 424–429.

12. Тарасюк Г. М, Лагута Я. М. Місце корпоративної соціальної відповідальності в репутаційному менеджменті компанії. Державний університет “Житомирська політехніка”. 2021.

13.Соціальна відповідальність бізнесу в умовах війни. YOUкраїна. 2022.

14. Тренди, глобальні виклики та ставлення до політики. YOUкраїна. 2022.

15.Дослідження впливу відповідальності бізнесу на вибір споживача. Соціальне опитування. URL: https://forms.gle/HeBWqFKETKs2Gvyo6.

16.Катерина Хорощак. “Про вас знайдуть усе”. Марина Стародубська про cancel culture, інститут репутації в Україні та менталітет українців. Українська правда. URL: https://life.pravda.com.ua/culture/ 2022/02/21/247525/.

17. Товари торгової марки українофобки Юлії Прівалової забирають з продажу. Еспресо. URL: https://zahid.espreso.tv/magazini-zabirayut-iz-prodazhu-tovari-tm-yaro-v....

18.Солонина Є. “Рука Кремля” на книжковому ринку України: не Yakaboo єдиним. Радіо Свобода. URL: https://www.radiosvoboda.org/a/30347985.html.

19. Sternenko. У Шарія істерика від українців, які під його домом в Іспанії провели мітинг. Ексклюзив, 2022. YouTube. URL: https://www.youtube.com/watch?v=O52StgKfDBo.

20.Луценко Є. Nestle продовжить працювати в рф. Компанії належать такі бренди, як Nesquik, “Світоч”, “Торчин”. Громадське телебачення. URL: https://hromadske.ua/posts/nestle-prodovzhit-pracyuvati-v-rfkompaniyi-na....

21. Ми створюємо косметику, яка дозволить кожному відчути себе неповторним. Elfagroup Russia. URL: https://ru.elfagroup.com/.