Подано проєкт спортивно-ігрового мобільного застосунку. Запропонована концепція має низку безперечних переваг над розглянутими продуктами-аналогами, основна з яких – наявність механізму штучного мотивування до ведення активнішого способу життя. Такий підхід особливо актуальний для сучасних дітей та підлітків, більшість з яких надає перевагу віртуальним розвагам.
На основі опрацьованої літератури здійснено аналіз підходів та методів для заохочення та втримання користувача мобільного застосунку. Висвітлено проблему зменшення фізичної активності населення.
На основі моделі адитивної згортки для задачі багатокритеріальної оптимізації обґрунтовано доцільність упровадження системи та її перевагу над аналогічними програмними продуктами, які пропонують на ринку. Сформульовано очікувані ефекти від упровадження системи. Запропоновано математичну модель для обґрунтування освітнього та фізкультурно- оздоровчого ефектів. Виконано декомпозицію системи на підсистеми за допомогою DFD-нотації Гейна – Сарсона. Розроблено та обґрунтовано кістякову архітектуру застосунку. Побудовано UML-діаграму діяльності основного процесу функціонування системи. Запропоновано один із можливих варіантів реалізації системи: вибрано та обґрунтовано модель життєвого циклу проєкту, визначено етапи його виконання та встановлено перелік мінімально необхідних людських ресурсів.
Впровадження цього застосунку є першим кроком для кількісного та якісного аналізу фізичної активності користувачів. На основі статистичних даних, збирання яких запропоновано імплементувати у наступних версіях системи, можна визначити, наскільки використання сучасних технологій та механізмів гейміфікації може мотивувати людей до активнішого способу життя. Підґрунтям для цього етапу є модель, висвітлена у роботі.
- Eyal, N. (2014). “Hooked: How to Build Habit-Forming Products”. Penguin Random House.
- Olsen, D. (2015). “The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback”. Wiley.
- Kuang, C., Fabricant, R. (2019). User Friendly: How the Hidden Rules of Design are Changing the Way We Live, Work, and Play.
- Samsung Health: Everything you need to know (2023). URL: https://www.xda-developers.com/samsung-health/
- Pokémon Go lures children near homes of sex offenders (2023). URL: https://nypost.com/2016/07/29/pokemon-go-lures-children-near-homes-of-sex-offenders/
- Owen, N., Sparling, P. B., Healy, G. N., Dunstan, D. W., & Matthews, C. E. (2010). Sedentary Behavior: Emerging Evidence for a New Health Risk. Mayo Clinic Proceedings, 85(12), 1138–1141. DOI: 10.4065/mcp.2010.0444
- Biddle, S. J., & Asare, M. (2011). Physical Activity and Mental Health in Children and Adolescents: A Review of Reviews. British Journal of Sports Medicine, 45(11), 886–895. DOI: 10.1136/bjsports-2011-090185
- Android MVVM Design Pattern, Digital Ocean (2023). URL: http:// www.digitalocean.com/community/tutorials/android-mvvm-design-pattern.
- Martin, Robert C (2014). Agile software development: principles, patterns, and practices. London: Pearson education Inc.
- Teslyuk V. M., Zaharyuk R. V. (2012). Methods of multicriteria optimization: P.1. Synopsis of lectures from the course “Methods of multicriteria optimization” for students of the specialty 8.05010103 “System design”. Lviv: Publishing House of the Lviv Polytechnic National University.
- Basalkevych O. A. (2015). Determination of the optimal configuration of an intelligent greenhouse using additive, multiplicative, minimax and maximin convolutions. Modern computer information technologies: materials of the 5th All-Ukrainian school-seminar of young scientists and students АСІТ’2015, Ternopil, May 22–23. Ternopil. P. 12–14.