У статті досліджено особливості висвітлення журналістських матеріалів у Інтернет-ЗМІ «Український тиждень» та специфіку рубрик видання. Це питання актуальне сьогодні, оскільки деякі журналісти люблять повторювати назви рубрик, полюбляють брати ці назви з інших видань. Але так чинити неправильно. Кожне видання повинно бути унікальним.
Необхідно зазначити, що Інтернет-видання «Український тиждень» відповідально підійшло до питання підбору рубрик. У цьому Інтернет-виданні лише п’ять рубрик, серед них такі: «Статті», «Колонки», «Фоторепортаж», «Журнал», «Прес-релізи», проте одна із рубрик — «Статті» містить багато підрубрик.
Отже, серед підрубрик рубрики «Статті» є такі: «Усі статті», «Політика», «Економіка», «Світ», «Суспільство», «Культура», «Історія», «Наука», «Пандемія», «Вибори‒2020». Під підрубрикою «Усі статті» журналісти подають найбільш загальну інформацію, яка є важливою впродовж певного дня. Щодо підрубрик «Політика» та «Економіка», то під ними подана лише відібрана, актуальна інформація. Підрубрика «Світ» є не дуже великою, проте завдяки їй можна дізнатися найважливіші події, які відбуваються у світі. Найактуальнішою підрубрикою є «Пандемія». Саме під цієї підрубрикою журналісти подають інформацію про кількість хворих на коронавірус, способи лікування цієї хвороби, а також постійно попереджають людей про те, що краще берегти здоров’я завчасно, аби уникнути зараження.
Матеріали у цьому Інтернет-виданні завжди подані професійно та оперативно. Їх цікаво читати, чому також сприяє й інтерфейс цього Інтернет-ЗМІ. Варто зазначити, що специфіка роботи журналістів вищезазначеного Інтернет-видання дає зрозуміти, що вони намагаються не висвітлювати однотипні новини, бути цікавими, писати матеріали лише на актуальні теми. У більшості випадків, інформація у різних ЗМІ однакова, адже від актуальних щоденних подій не втечеш. Проте навіть та сама інформація, яку подають усі ЗМІ, у Інтернет-виданні «Український тиждень» завжди подана оригінально та цікаво, аби читачі могли легко її зрозуміти та правильно сприйняти.
- Kalmykov A. A., Kohanova L. A. Internet journalism: textbook. manual for university students studying in special. 021400 «Journalism». M. UNITI-DANA, 2005. 383 p.
- Korkonosenko S. G. Fundamentals of Journalism: A Textbook for Universities. M., Aspect Press, 2001. 287 p.
- Kotsarev O. O. Typology of Internet-media. Scientific notes of the Taurida National University. V. I. Vernadsky. Avg. Philology. 2006. T. 19, № 5. P. 321–324.
- Craig R. Internet journalism: the work of a journalist and editor in the new media. K., Kind of. House of Kyivo-Mohylians’ka Academy, 2007. 324 p.