Розглянуто особливості створення інтернет-ЗМІ з використанням різних переваг інтернету. З моменту запуску інтернет забирає аудиторію у традиційних ЗМІ, змушуючи їх замислюватися над проблемами виживання на ринку медіа. Адаптація традиційних засобів масової інформації до цифрових умов здійснюється значною мірою з переходом з одного сектору на ринок. Відповідно, виникли такі форми редакційної роботи, коли
журналісти готують свої матеріали у кількох видах, враховуючи, що інформація буде використовуватися як на вебсайті, у газеті чи журналі, так і на радіо та/або телебаченні.
Сьогодні інтернет надав можливість, з одного боку, ефективно керувати інформацією, що надходить з різних джерел, а з іншого — надавати її для різних платформ. Збільшення каналів розповсюдження дало змогу ЗМІ практикувати нові схеми взаємодії з аудиторією.
Після медіаінтеграції відбулася конвергенція ЗМІ, що означає поєднання ви- робництва медіаповідомлень різного формату завдяки використанню загальних технологій та єдиних організаційних принципів.
Зважаючи на ці події, масова поява конвергентних видань, які змогли одночасно генерувати контент майже для будь-якого типу медіа, трансформуючи його відповідно, згодом привела до виникнення цілих медіахолдингів, які змогли однаково представити себе на всіх медійних майданчиках: телебаченні, радіо, пресі, й, звичайно, в інтернеті.
Однак перенасиченість таким позиціонуванням засобів масової інформації поступово втомила користувачів, які, перебуваючи в постійному інформаційному шумі, не хотіли отримувати ту саму інформацію кілька разів, подавану по-різному. Вони проводять більше часу в інтернеті, вибираючи ресурси з цікавою для себе інформацією. Насправді глядачі хотіли б побачити найповніший матеріал, із коментарями та поясненнями, посиланнями та доповненнями у вигляді фотографій та відео, тобто отримати все в одному місці.
- Albeanu C. 4 Current Digital Media Trends That Will Continue To Shape News In 2016 [Electronic resource]. Access mode: https://www.journalism.co.uk/news/4-current-digital-media-trends- that-will-continue-to-shape-news-in-2016/s2/a595137/
- Higgerson D. Digital Journalism Trends In 2016: From Social Newsgathering To Social Journalism [Electronic resource]. Access mode: https://davidhiggerson.wordpress.com /2015/11/08/ digital-journalism-trends-in-2016-from-social-newsgathering-to-social-journalism/
- Furedi F. How The Internet and Socail Media Are Changing Culture [Electronic resource]. — Access mode: http://www.aspeninstitute.cz/en/article/4-2014-how-the-internet-and-soci...
- Turauskis V. What Is Digital Journalism — And Why Does It Matter? [Electronic resource]. Access mode: http://www.studentworldonline.com/article/what-is-digital-journalism-and... matter-/317/
- Workin Inside Forbes: 9 Trends Journalists Must Know About To Keep Their Careers Going [Electronic resource]. Access mode:http://www.forbes.com/sites/lewisdvorkin /2013/06/04/inside-forbes-9- trendsjournalists-must-know-about-to-keep-their-careers-going/#224310b1e72a
- Ingram M. Journalism and The Internet: Is The Best Of Times? No — But It’s Not The Worst Of Times Either [Electronic resource]. — Access mode: https://gigaom.com/2014/08/28/journalism-and-the- internet-is-it-the-best-of-times-no-but-its-not-the-worst-of-times-either/
- Melina R. Online Marketing Tips: What’s SEO, SEM and SMM? [Electronic resource]. Access mode: http://www.mednet-tech.com/newsletter/search-engine-marketing/online-mar...
- Harper R. The Social Media Revolution Exploring The Impact On Journalism and News Media Organizatoins [Electronic resource]. Access mode: http://www.inquiriesjournal.com/articles/202/the- social-media-revolution-exploring-the-impact-on-journalism-and-news-media-organizations
- Wyde R. What Is The Future Of Journalism [Electronic resource]. Access mode: https://www.theguardian.com/media/2015/apr/15/what-is-the-future-of-jour...