Досліджено специфіку дизайну як інструменту маркетингу. Проаналізовано стан та тенденції розвитку ринку дизайну та основних його сегментів. Сформовано основні завдання дизайну у діджитал-просторі та розкрито основні психологічні принципи при створенні концепції дизайну. Розглянуто прикладний аспект застосування дизайну в ді- яльності суб’єктів господарювання. На прикладі проєктів агенції «MUZIKA.UA», лідера на ринку дизайну, проаналізовано результативність виконання дизайнерських рішень в частині оцінки показника впізнаваності бренду, шляхом вимірювання середньої відві- дуваності вебсайту, рівнів взаємодії з контентом, зростання обсягів продаж та зміни частки ринку. Дослідження економічної кон’юнктури ринку дизайну України, практична дотичність до ринку графічного дизайну одного з авторів дозволила ідентифікувати ос- новні проблеми розвитку ринку графічного дизайну. Завдяки ідентифікації основних проблем розвитку ринку графічного дизайну сформовано та запропоновано до практич- ного використання напрями для розв’язання проблем розвитку ринку графічного дизайну.
- Борисова М. (2019). Дизайн і маркетинг: зв’язок, про який ми забуваємо. [Електронний ресурс] // Telegraf . URL: https://telegraf.design/dyzajn-i-marketyng-zv-yazok-pro-yakyj-my-zabuvay... (дата звернення: 29.11.2021).
- Гладун О. (2009). До проблеми візуальної мови графічного дизайну України. Вісник ХДАДМ, 5, 42–46.
- Івченко Н. А. (2018). Поняття «Графічний дизайн». Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури, 5, 245–246. URL: https://doi.org/10.30838/J.BPSACEA.2312.271118.89.371 (дата звернення: 29.11.2021).
- Зеленюк А. (2019). Дизайн-система як інструмент розвитку бренду. Молодий вчений, 1 (65), 20–22. URL: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2019-1-65-5 (дата звернення: 29.11.2021).
- Кім О. (2021). Графічний дизайн реклами: маркетингові проєкти у сфері зовнішньоекономічної діяльності згідно концепцій agile-маркетинг та eduscrum. Економіка та суспільство, 28. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-28-26 (дата звернення: 29.11.2021).
- Окландер М. А., Жарська І. О. (2014). Поведінка споживача. К.: «Центр учбової літератури», 208 с.
- Прищенко С. (2019). Екологія культури: візуальні стереотипи в рекламі vs. креативні технології. Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну, 2, 221–240.
- Психологія дизайну. [Електронний ресурс] // DesignTalk.club. URL: https://designtalk.club/nauka-za- lashtunkamy-psyhologichni-pryntsypy-dyzajnu-chastyna-1/ (дата звернення: 29.11.2021).
- Рудий В. (2019). Дизайн в Україні: обсяги індустрії, скільки заробляють дизайнери та де навчаються – інфографіка. URL: https://nachasi.com/creative/2019/12/12/design-in-ukraine/ (дата звернення: 29.11.2021).
- Саприкіна Л. (2019). Формування професійної компетентності майбутніх дизайнерів з використан- ням інноваційних технологій. Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну, 2(2), 229–236. URL: https://doi.org/10.31866/2617-7951.2.2.2019.189732.
- Сбітнєва Н. Ф. (2015). Тенденції розвитку сучасного графічного дизайну: повернення до рукотворності. Вісник ХДАДМ, 4, 60–66.
- Слута Ю. М., Дубрівна А. П. (2020). Тенденції використання кольору в проектуванні реклами як художньо-комунікативний феномен. Технології та дизайн, 4 (37), 1–10.
- Стан розвитку дизайну в Україні (на прикладі графічного та предметного дизайну). Звіт за резуль- татами дослідження. (2019). PPV Львів: Knowledge Networks, Український культурний фонд, 73 с. URL: https://ppv.net.ua/uploads/work_attachments/Ukrainian_Design_Monitoring_... (дата звернення: 29.11.2021).
- Черкесова I. (2019). Графічний дизайн в аспекті поєднання непоєднуваного. Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну, 2(2), 206–215. URL: https://doi.org/10.31866/2617-7951.2.2.2019.189726 (дата звернення: 29.11.2021).