ділова репутація

Позитивна оцінка діяльності юридичної особи як особистої немайнової вигоди

У статті досліджено поняття “ділова репутація” юридичних осіб як учасників суспільних відносин. Встановлено, що низка особистих немайнових прав юридичних осіб, серед яких і право на недоторканність ділової репутації юридичних осіб, передбачена статтею 94 Цивільного кодексу України. Виявлено, що ділова репутація є особистим немайновим благом юридичних осіб. Водночас у Цивільному кодексі України відсутнє визначення поняття “ділова репутація” юридичних осіб, що зумовлює необхідність викласти таке визначення та запропонувати законодавчо закріпити його у Цивільному кодексі України.

Особливості формування системи репутаційного менеджменту в умовах розвитку інтернет-технологій

Упродовж останніх десятиліть спостерігається тенденція до зростання зацікавленості представників бізнесу своєю репутацією та її впливом на результати діяльності й, відповідно, розвитку в майбутньому. Усвідомлення важливості й цінності репутації із боку керівників сучасного бізнесу зумовлює необхідність пошуку способів створення беззаперечної репутації, її підсилення серед стейкхолдерів та ефективного використання.