аудит

Дослідження відповідності вимогам Cyber Essentials для сертифікації компанії

Розглянуто вимоги Cyber Essentials для забезпечення базових контролів безпеки, які необхідно запровадити для захисту від найпоширеніших кіберзагроз. Cyber Essentials є базовою схемою сертифікації з кібербезпеки, яку розробив уряд Великої Британії, яка діє з 2014 року та згідно якої було сертифіковано більше 100 тис. організацій. На відміну від міжнародного стандарту ISO 27001:2022, в якому реалізовано комплексний підхід до побудови системи менеджменту інформаційної безпеки, Cyber Essentials є базовим рівнем захисту від кіберзагроз, який будується на базі п’яти основних контролів.

Методи та засоби аналізу безпеки інформаційних систем із використанням розподіленого трасування

Стаття описує методи та засоби цифрової безпеки, що використовують розподілене трасування для виявлення, розслідування та запобігання інцидентам. Описані методи та засоби застосовуються до рішень будь-якого масштабу – від великих підприємств до невеликих проектів; будь-якої галузі – охорона здоров’я, банківська справа, урядові установи, роздрібна торгівля тощо. У статті застосовується комплексний підхід до вирішення питань цифрової безпеки, охоплюються процеси ідентифікації, оповіщення, запобігання, розслідування та аудиту наявних інцидентів.

Розвиток консалтингової діяльності в європі: проблеми, перспективи та досвід для України

Дослідження спрямовано на визначення особливостей ринку консалтингової діяльності на вітчизняному та європейському ринках у період кризової ситуації, спричиненої пандемією Covid-19. Авторами було визначено стан консалтингової галузі та основних надавачів консалтингових послуг на вітчизняному ринку; подано інформацію про аудиторську діяльність, що набуває дедалі більшої актуальності на українському ринку, та визначено ряд суперечностей і проблем аудиторської діяльності; досліджено чисельність зареєстрованих аудиторів на території України за 2016–2020 рр.

Можливості використання аудиту як інструменту маркетингового контролю: на прикладі польського та українського підприємств

Стаття присвячена питанням маркетингового контролю. Мета — показати на основі проаналізованих підприємств можливості фактичного використання маркетингового аудиту як інструменту стратегічного контролю маркетингу. В якості відправної точки для висновків було зроблено посилання на обговорення в літературі поглядів про маркетинговий аудит (їх можна розглядати як моделі концептуального, структурного або процесного характеру) та внутрішній аудит.