consumer protection

ПОВЕДІНКА ПОЛЬСЬКИХ СПОЖИВАЧІВ НА ФІНАНСОВОМУ РИНКУ У СВІТЛІ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕНЬ У ЦЕНТРАЛЬНІЙ ТА СХІДНІЙ ЄВРОПІ

Вміння правильно розуміти і користуватись фінансовими послугами вже є невідʼ ємною частиною знань дорослої людини. Мета статті аналіз ринкової поведінки та знань споживачів на фінансовому ринку у світлі наукових досягнень та власних досліджень. Автори досліджують фактичний рівень фінансових знань польських споживачів та аналізують помилки споживачів. У статті автори зробили огляд літератури та найважливіших досліджень фінансових знань та поведінки споживачів на фінансовому ринку в Польщі та Україні – у контексті загальноєвропейського дослідження OECD/INFE.

Information and Protection Policy in the Context of Consumer Advocacy Solutions in the Polish Life Insurance Market

The article deals with the issues related to the Polish life insurance market in the context of applied information and protection policy solutions. The role of applying a new approach to protect consumer rights in the insurance market is highlighted. The importance of setting new regulatory standards and practices on the part of supervisory authorities has been emphasized in order to increase the transparency of products and the application of certain solutions or the prohibition or limitation of the sales of certain insurance.