якість освіти

Digital Humanities in Education: Practices at Lviv Polytechnic National University

The article examines the evolution of the Lviv educational and scientific school of library and information sciences, established at the department of Social Communications and Information Activities of Lviv Polytechnic National University, in the context of modernization processes within document-information and information-analytical institutions, as well as the penetration of digital technologies into administrative, socio-economic and humanitarian domains of society.

Експериментальне дослідження педагогічних умов формування професійно-педагогічної мобільності в умовах магістратури

Анотація. Статтю присвячено проблемі формування професійно-педагогічної мобільності май-
бутніх викладачів у магістратурі, зокрема експериментальному дослідженню педагогічних умов її
забезпечення шляхом перевірки авторської концепції та впровадження в освітній процес системи
формування.

Незалежний освітній аудитор як суб’єкт громадського механізму забезпечення якості вищої освіти

Розглянуто стан і ризики функціонування системи державного забезпечення якості вищої освіти в Україні. Запропоновано громадський механізм управління якістю вищої освіти через створення інституту незалежних освітніх аудиторів. Виокремлено переваги незалежного освітнього аудиту для закладів вищої освіти. Визначено вимоги до освіти та рівня фахової підготовки незалежних освітніх аудиторів.

Деякі аспекти контролю за якістю вищої освіти в Україні

Дослідження присвячене актуальним питанням здійснення контролю в системі вищої освіти.
Детально аналізуються поняття контролю в системі вищої освіти.
На думку автора, проект Закону України “Про освіту” увібрав зміни українського законодавства у напряму євроінтеграційних процесів, а також позитивний досвід здійснення контролю в системі вищої освіти за кордоном.

Деякі аспекти контролю вищої освіти у країнах Європейського Союзу

Досліджено актуальні питання здійснення контролю у системі вищої освіти. Детально проаналізовано досвід зарубіжних країн щодо контролю у системі вищої освіти, контролю за якістю вищої освіти у країнах Європейського Союзу, зокрема у Німеччині.