партнерські відносини

Розвиток партнерських відносин у закупівельній діяльності підприємств

Ефективність закупівельної діяльності підприємств суттєво залежить від формування бази постачання підприємства та вибору постачальників матеріально-технічних ресурсів. Враховуючи, що рішення про вибір постачальників приймаються в умовах невизначеності, проаналізовано основні причини її виникнення, зокрема нестабільність первинного попиту та частки ринку виробника, зміни у стандартах і специфікаціях компонентів чи готової продукції, тенденції технологічного прогресу, складність передбачення здатності посередників досягати очікуваних результатів.

Замовничо-архітектурна динаміка партнерства на сучасному ринку створення багатоквартирного житла

У статті розглянуто тенденції до погіршення відносин між проектними організаціями та службами замовників у ретроспективі сучасної кризової ситуації на вітчизняному ринку створення багатоквартирного житла. З власного досвіду в архітектурній діяльності в статті наведено приклади участі автора в тендерних перегонах та проведено аналіз щодо виявлення суб’єктивних важелів впливу на визначення переможця; також надано пропозиції для вдосконалення співпраці проектувальника та замовника.

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ НАЛАГОДЖЕННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН ПІДПРИЄМСТВ ІЗ ВНЗ

Метою роботи є дослідження теоретичних підходів до визначення поняття партнерських відносин підприємства. Розглянуто поняття, завдання, сутність та особливості партнерських відносин. Виділено особливості співробітництва з вищим навчальним закладом (ВНЗ). Розвинуто класифікацію видів партнерських відносин та можливі структури взаємодії. Розглянуто переваги використання партнерських відносин з різними учасниками ринку.