ціноутворення

Адаптація моделі міжнародного маркетингу для виходу на словацький ринок

Досліджено проблеми вибору ефективної моделі міжнародного маркетингу для ТОВ «Тайл» на ринку Словаччини. Виявлено відсутність системи чітких критеріїв для обґрунтованого вибору каналів виходу на зовнішні ринки та необхідність адаптації маркетингових інструментів з урахуванням культурних, мовник і поведінкових особливостей словацьких споживачів. Запропоновано комплексний підхід із впровадженням оцінювальних критеріїв, локалізації контенту та адаптації маркетингової стратегії, що сприятиме підвищенню ефективності експортної діяльності підприємства.

Сучасні тенденції ціноутворення золота в умовах пандемії COVID-19

Проаналізовано динаміку дохідності золота на світовому ринку за період 2010 — 2020 рр. Також розглянуто обсяги попиту на дорогоцінний метал за різними секторами ринку за ІІ квартал 2019 — 2020 рр. та визначено чинники впливу на ціноутворення золота. Виокремлено переваги золота для інвесторів на противагу нестабільним валютам та цінним паперам під час кризи внаслідок епідемії COVID-19. Проаналізовані обсяги золотовалютних резервів України з кінця 2019 р. по вересень 2020 р. Зроблено висновки щодо основних тенденцій ціноутворення золота в умовах пандемії.

ЛОГІСТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ВПЛИВУ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ЗДІЙСНЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Розглянуто контрольовані й неконтрольовані чинники, що впливають на ціноутворення в системі державних закупівель. Проаналізовано переваги та недоліки застосування конкурсних торгів у сфері державних закупівель. Запропоновано економіко-математичну модель оцінювання очікуваної ціни закупівлі залежно від кількості учасників торгів за інтервальної цінової невизначеності з боку замовника торгів.