соціальна сфера

Управління конфліктами як компетенція соціального менеджера

Досліджено сутність і місце конфлікту в системі соціальних суперечностей, його види та функції. Актуалізовано затребуваність конфлікт-менеджменту, як нової компетенції майбутніх соціальних менеджерів в умовах війни. Конфліктологічна компетентність розглядається як складова соціально-психологічної і комунікативної компетентності, а також як окремий вид професійної компетентності. Доведено, що конфліктна компетентність є характеристикою обізнаності фахівця в конфлікті, її здатності ідентифікувати конфлікт, прогнозувати, попереджувати і вирішувати незалежно від способів їх формування.

Моделі медіа-дій у соціальній журналістиці

Цілі соціальної журналістики вимагають від журналістів різних підходів у висвітленні соціальної реальності. Цей факт сприяє розвитку різних моделей медіа-дій, внаслідок чого в загальний інформаційний потік надходять матеріали, що сприяють формуванню громадянського сприйняття реальності, моделювання соціальних поглядів і життєвих позицій, розвитку суспільного діалогу. Вони, з одного боку, спонукають громадян брати активну участь в житті суспільства і включатися в соціальні процеси, а з іншого, здійснюють моніторинг дій відповідальних осіб, орієнтуючи їх у потрібне суспільству русло.

МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСНОВНОГО КАПІТАЛУ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

Досліджено суть понять “соціальна сфера” та “соціальна інфраструктура”. Виконано аналіз стану та процесів інвестування основного капіталу соціальної сфери України, на його основі визначено основні завдання та очікувані результати проведення модернізації основного капіталу в соціальній сфері. Окреслено якісні критерії ефективності її проведення.