журналісти

ВИДИ ТА ЖАНРИ АУДІОПОДКАСТІВ ВІД ЗМІ

Ринок ЗМІ стрімко розвивається. Мас-медіа в Інтернеті є конвергентними, разом з текстом створюють і публікують фото, аудіо та відео контент. Тому не дивує, коли, наприклад, газети/журнали  створюють відеоматеріали, а телеканали – аудіопродукцію.

МЕТОДИ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ УКРАЇНСЬКИМИ ЖУРНАЛІСТАМИ

У cтатті визначено позитивні та негативні аспекти у використанні соціальних мереж під час виконання професійних обов’язків журналістів. Було встановлено, що з розвитком соціальних мереж життя журналіста полегшилось. Адже стало простіше шукати інформацію, відкрився більший доступ до джерел та осіб, які можуть прокоментувати певні події. Також значно полегшився доступ до джерел та осіб, які можуть прокоментувати певні події. Також значно полегшився доступ до політиків, громадських діячів та відомих особистостей, якими можна написати в соціальних мережах.

Публікації про людей з обмеженими можливостями в інтернет-ЗМІ

Ставлення до осіб з обмеженими можливостями здоров’я та з інвалідністю змінювалося протягом історії розвитку суспільства й зумовлено його культурно- історичними традиціями, соціально-економічним становищем, переважною релігією і менталітетом. Залежно від цього формується суспільне сприйняття інвалідів та осіб із обмеженнями в життєдіяльності, складаються уявлення про цю соціальну групу і формуються упередження щодо них. Велику роль у формуванні образу і стереотипів щодо людей з особливими потребами у суспільстві відіграють ЗМІ.

КЛАСИФІКАЦІЯ ЖУРНАЛІСТСЬКИХ БЛОГІВ

Блоги – поширене явище на терені інтернету, вони є не лише на спеціальних платформах, на сторінках інтернет-ЗМІ, але й у соціальних мережах. Спочатку блоги з’явилися в інтернеті на спеціальних блогових платформах, згодом інтернет-ЗМІ започаткували блоги на своїх сторінках. Блоги популярні серед читачів, вони розширюють аудиторію мас-медіа в інтернеті, а також збільшують трафік. Коли з’явилися та стали популярними соціальні мережі, багато блогерів перейшли до нових видів медіа. Значний сегмент української блогосфери становлять журналістські блоги.

ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОЗНАКИ ПОЛІТИЧНОЇ ЗААНГАЖОВАНОСТІ РЕГІОНАЛЬНИХ ГАЗЕТ

Методика дослідження полягала в таких процедурах: було відібрано два регіональних друкованих періодичних видання: Криворізька загальноміська газета “Червоний гірник” (укр. мовою), що видається у м. Кривий Ріг, та щотижнева суспільно-політична газета “Слово” (рос. мовою) м. Одеса (Україна). У кожному друкованому періодичному виданні було відібрано по п’ять матеріалів політичного характеру (розповідь про діяльність політика або його партію) від 1 січня 2006 р. до 1 лютого 2008 р.