legacy of Volodymyr Pokrovsky

«ГЕЗАМТКУНСТВЕРК» ЯК ФОРМУЛА СТВОРЕННЯ АРХІТЕКТУРНО-ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В БУДІВЛЯХ В. М. ПОКРОВСЬКОГО

 Наукові відкриття кінця ХІХ – початку ХХ століття докорінно змінили світогляд та розуміння тонкої структури всесвіту. Нове світосприйняття було взаємопов’язанe з «ренесансом» в образотворчому мистецтві, музиці, театрі, архітектурі, філософії, a cинтез різноманітних мистецтв і мистецтв з наукою, філософією та релігією стали центральними у творчості чималої когорти митців fin de siècle. Це був час всеосяжної «культурної революції». Термін Gesamtkunstwerk вперше увів до вжитку представник німецького романтизму, філософ, теолог Карл Фрiдріх Трандорфф (1782–1863).

МОРФОЛОГІЯ ДЕРЕВ’ЯНОЇ АРХІТЕКТУРИ В МУРОВАНИХ ХРАМАХ В. М. ПОКРОВСЬКОГО НА ТЕРЕНАХ СЛОБІДСЬКОЇ УКРАЇНИ

Сплеск національної ідентичності в період культурного ренесансу початку ХХ століття віддзеркалився у народженні українського архітектурного модерну. Досліджено морфологічнi ознаки дерев’яної архітектури в мурованих храмах архітектора-художника В. М. Покровського на теренах Слобідської України початку ХХ століття.