двигун постійного струму

Математична модель перехідних процесів двигуна постійного струму зі збудженням від постійних магнітів

Двигуни постійного струму зі збудженням від постійних магнітів (ДПС ПМ) внаслідок кращих енергетичних показників мають перевагу над колекторними двигунами з електромагнітним збудженням. Застосування для дослідження ДПС ПМ аналітичних методів потребує прийняття суттєвих спрощень, а використання польових методів є достатньо трудомістким. На наш погляд, застосування методів електричних та магнітних кіл дає змогу досягти достатньої для інженерних потреб точності розрахунку ДПС ПМ.

Оцінка стійкості до розмагнічування двигуна постійного струму зі збудженням від постійних магнітів

Двигуни постійного струму зі збудженням від постійних магнітів (ДПС ПМ) успішно замінюють аналогічні двигуни з електромагнітним збудженням, оскільки мають вищий коефіцієнт корисної дії та меншу масу на одиницю потужності. Небезпека розмагнічування магнітів є однією з головних перешкод, яких треба уникнути в процесі проектування та експлуатації ДПС ПМ. Розмагнічувальна дія реакції якоря може призвести до розмагнічу- вання постійних магнітів і до втрати працездатності двигуна, що й зумовлює актуальність досліджень.

Математична модель магнітного стану колекторного двигуна з магнітоелектричним збудженням

Сьогодні існує тенденція до заміни мікродвигунів постійного струму з електро- магнітним збудженням на двигуни зі збудженням від постійних магнітів (ДПС ПМ). Врахо- вуючи широке застосування ДПС ПМ, актуальним є створення математичних моделей цього типу двигуна.