pedagogical conditions

Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів фахових дисциплін технічних закладів вищої освіти: реалізація дослідження

Анотація. Статтю присвячено проблемі розвитку професійно-педагогічної компетентності
викладачів технічних закладів вищої освіти. На основі теоретичного аналізу психолого-педагогічних,
філософських досліджень з проблем професійного становлення особистості, а також відповідно до
логіки пояснення розмежування базових понять “компетентність”, “компетенція”, “професійна компе-
тентність”, “педагогічна компетентність”, “професійна компетентність педагога” визначено професій-

Експериментальне дослідження педагогічних умов формування професійно-педагогічної мобільності в умовах магістратури

Анотація. Статтю присвячено проблемі формування професійно-педагогічної мобільності май-
бутніх викладачів у магістратурі, зокрема експериментальному дослідженню педагогічних умов її
забезпечення шляхом перевірки авторської концепції та впровадження в освітній процес системи
формування.

ЕФЕКТИВНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ-АРХІТЕКТОРІВ

Сучасний етап розвитку суспільства, який характеризується кардинальними змінами в соціально-економічній сфері, інноваційними процесами в освіті, висуває нові вимоги до професійної підготовки фахівців в області дизайнерської освіти. Існуюча система професійної дизайнерської освіти зараз проходить стадію становлення. На сьогоднішній день кількість і якість професійних дизайнерів не можуть задовольнити потреби суспільства в цьому виді послуг.