заголовок

СУЧАСНИЙ ЗАГОЛОВОК НОВИН В УКРАЇНСЬКИХ ІНТЕРНЕТ-ЗМІ: МІЖ КЛІКБЕЙТОМ ТА ІНФОРМАТИВНІСТЮ

У сучасних Інтернет-ЗМІ  до називної, інформаційної, апеляційної, рекламної функцій заголовка долучається функція пошуку; часто заголовок виявляється єдиним прочитаним елементом публікації.   Заголовки новин створюють своєрідну медійну картину світу. 

Заголовки публікацій у ЗМІ на прикладі газети «День» і журналу «Країна»

Заголовок у засобах масової інформації відіграє особливу роль, оскільки це не просто елемент поданого до публікації матеріалу, але й відображення основної ідеї журналістського тексту. За допомогою влучного заголовка можна привертати увагу потенційних читачів, інтригувати, зацікавлювати. Проте через невдалий заголовок до важливої та цікавої інформації матеріал можуть не помітити читачі. Використовується маніпулятивний вплив на аудиторію саме за допомогою заголовків, адже дуже часто потенційні реципієнти роблять висновки про всю публікацію із самої назви.