publication

ІНСТАГРАМ ЯК ПЛАТФОРМА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ АКАУНТУ ОФІСУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА ОСОБИСТОГО ПРОФІЛЮ ВОЛОДИМИРА ЗЕЛЕНСЬКОГО)

Соціальна мережа Instagram сьогодні є однією з найпопулярніших в Україні. Крім цього, це найдинамічніший веб-ресурс, адже його розробники регулярно оптимізують всі функції. Якщо колись її використовували лише як платформу для поширення фотографій та невеликих описів до них, то сьогодні це ресурс, який також відіграє важливу роль в створенні та поширенні інформаційних приводів та повідомлень. Це соціальна мережа, що завоювала прихильність численної аудиторії, зокрема серед молоді. Саме тому вона також впливає на формування громадської думки та іміджу країни і її владних структур.

Аспекти ненормативного вживання дієслів у журналістських текстах (на матеріалі одного номера всеукраїнської газети «День»)

Проблема якості мови газетних публікацій (як і мови ЗМІ загалом) є важливою й актуальною.