ІНСТАГРАМ ЯК ПЛАТФОРМА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ АКАУНТУ ОФІСУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА ОСОБИСТОГО ПРОФІЛЮ ВОЛОДИМИРА ЗЕЛЕНСЬКОГО)

1
Національний університет «Львівська політехніка»

Соціальна мережа Instagram сьогодні є однією з найпопулярніших в Україні. Крім цього, це найдинамічніший веб-ресурс, адже його розробники регулярно оптимізують всі функції. Якщо колись її використовували лише як платформу для поширення фотографій та невеликих описів до них, то сьогодні це ресурс, який також відіграє важливу роль в створенні та поширенні інформаційних приводів та повідомлень. Це соціальна мережа, що завоювала прихильність численної аудиторії, зокрема серед молоді. Саме тому вона також впливає на формування громадської думки та іміджу країни і її владних структур.

Instagram є особливо цінним ресурсом в роботі журналіста, адже сьогодні він відіграє роль першоджерела. Оскільки тут можна знайти найсвіжішу та найцікавішу інформацію безпосередньо від самих учасників інформаційних приводів.

У статті досліджені особливості та способи подачі контенту на акаунті Офісу Президента України та на особистому профілі Володимира Зеленського в соціальній мережі Instagram, а також  вмотивованість дописів. Проаналізовані основні «меседжі», які намагаються створити і поширити на цих акаунтах для формування позитивного іміджу державної влади. Виокремлені основні недоліки, а також позитивні тенденції аналізованих в роботі Інста-сторінок, що впливають на імідж України на міжнародній арені. Проведено порівняльний аналіз акаунту державної установи (Офіс Президента України) та особистої сторінки В.Зеленського, який раніше не мав жодного стосунку до політичного життя країни.

Сучасна наука потребує досліджень в галузі ведення акаунтів в Інстаграм. Адже для того, аби ефективно працювати на такому ресурсі, потрібно оптимізувати усі знання та навички у цій сфері. А дотримання всіх вимог та наслідування трендів Інстаграму допоможе сформувати позитивний імідж нашої країни у світі.

  1. Malynka V. President of all Instagram. Experts on Poroshenko and Zelensky's accounts [Electronic resource] / Volodymyr Malynka // MediaSapiens. - 2019. - Mode of access to the resource: https://ms.detector.media/sotsmerezhi/post/22772/2019-04-19-prezydent-vsiya-instagram-eksperty-pro-akaunty-poroshenka-i-zelenskogo/.
  2. Williams M. Comedian rips up the play book in Ukraine election success [Electronic resource] / M. Williams, M. Chornokondratenko // Reuters. - 2019. - Mode of access to the resource: https://www.reuters.com/article/us-ukraine-election-zelenskiy-campaign/comedian-rips-up-the-play-book-in-ukraine-election-success-idUSKCN1RH0KE.
  3. Semen N., Kazimova Y. Social Instagram network as a modern platform for popularization of journalistic content / N. Semen, Y. Kazimova // Bulletin of the National University "Lviv Polytechnic". Series: "Journalistic Sciences". - 2019. - Edition 3. - p. 95-98.
  4. Semen N. F. The role of Instagram Stories in the promotion of journalistic content // Proceedings of the II International Scientific and Practical Conference "Actual problems of science development in the context of global transformations of the information society", (Kyiv, October 25 - 26, 2019) - Kyiv: Institute of Innovative Education, 2019. - p.97-98.
  5. Kovalenko I. How do Ukrainian media use Instagram? [Electronic resource] / Irina Kovalenko // MediaLab. - 2019. - Mode of access to the resource: https://medialab.online/news/instapain/.