сценографія

МУЛЬТИМЕДІЙНЕ МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ ВИРАЖЕННЯ АРХІТЕКТУРНО-СЦЕНОГРАФІЧНИХ ІДЕЙ ЄВГЕНА ЛИСИКА

У статті висвітлено засоби мультимедійного мистецтва, які використовують при організації інтерактивного простору в будівлях громадського призначення. Розгля­нуто підходи формування інтерактивного предметно-просторового середовища із засто­су­ванням мультиме­дійних об’єктів.

ФЕНОМЕН СВІТЛА В СЦЕНОГРАФІЧНИХ ВИРІШЕННЯХ ЄВГЕНА ЛИСИКА

Спираючись на візуальний, порівняльний, філософський, художньо-стилістичний та іко­нографічний аналізи низки сценічних вирішень Є. Лисика зроблено теоретичний висновок про те, що світло і колір відіграють важливу роль у формуванні творчої концепції видатного театраль­ного художника, сприяють формуванню його унікального стилю та манери виконання художньо-монументальних сценічних вирішень.

ЗАКОНОМІРНОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ПРОСТОРУ В ПРИРОДІ, ТЕАТРАЛЬНІЙ СЦЕНОГРАФІЇ ТА АРХІТЕКТУРІ

Сьогодні звичайна людина, не залежно від ритму свого життя, перебуває щонайменше у трьох різних середовищах. Природне (не змінене людиною) - займає найбільший за вимірами простір. Театральне чи театралізоване (середовище перевтілень на короткий термін часу) – зосереджене в локальних, невеликих за розмірами просторах інтер’єрного чи екстер’єрного характеру. Архітектурне - міське (антропогенне - повністю змінене людиною), що зважаючи на свої параметри та окреслені межі займає середню позицію між природним та театральним.