черги перед перехрестями

Дослідження ефективності проєктних рішень при використанні транспортного моделювання

Одним із чинників, який призводить до збільшення рівня завантаження на вулично-дорожній мережі, є підвищення рівня автомобілізації у місті. За таких умов зростає кількість приватного транспорту на вулицях міст, затримок на підходах до перехресть та черг. Унаслідок цього проїзд перехрестя відбувається із затримкою, оскільки водії транспортних засобів змушені довше очікувати своєї черги. Для вирішення описаних  проблем під час реконструкції вулиці чи дороги запропоновано змінювати організацію дорожнього руху, кількість смуг руху та конфігурацію деяких перехресть.

Обгрунтування режиму роботи світлофорної сигналізації на перехрестях з урахуванням пріоритету громадського транспорту

З ростом автомобільного парку та збільшення площі міських агломерацій, наявність приватного транспорту на вулицях міст з населенням понад 500 тис. жителів, відчутно впливає на їх життєве забезпечення. Розроблені раніше генеральні плани таких населених пунктів в сучасних реаліях, є неможливими до виконання як з фінансової точки зору, так і в аспекті організації міського простору. У цих умовах задовольнити потреби користувачів приватних автомобілів неможливо, на перше місце у пріоритетах міської мобільності виходить громадський транспорт.