subjectivism.

FEATURE AS THE FUTURE? ЧИ ВСЕ Ж РЕПОРТАЖНІСТЬ? ДО ПРОБЛЕМИ ХАОТИЧНОСТІ ПОДАЧІ КОНТЕНТУ

Контент у масмедіа є професійним журналістським продуктом. Водночас моделі подачі цього контенту залишаються напрочуд строкатими, а професіонали медійного поля можуть пропонувати різноманітні моделі власної представленості в авторських подачах. У мінливому медійному просторі журналістське “я” може стати потужним сигналом для герменевтичної синергії між автором та авдиторією. А може і не стати – і тоді приходить час хаосу сприйняття і неадекватного розуміння авдиторією журналістського матеріалу.

ІНФОРМАЦІЙНІ ЖАНРИ КОНТЕНТУ МЕДІЙ В СТРУКТУРІ КОМУНІКАЦІЙНИХ ІННОВАЦІЙ

Розглянуто інформаційні жанри як майданчик для журналістських досліджень. Аналізується розвиток у сучасних соціально-економічних реаліях інформаційних жанрів. Висувається гіпотеза, що за умов капіталізації журналістики розширяються можливості інтерв’ю та його різновидів. Як інтерв’ю, так і репортаж у сучасних капіталізованих мас-медіа взаємодоповнюють одне одного, сприяють оптимізації подання контенту. Більш художньо довершеними є такі випадки медійної практики, коли в інтерв’ю не тільки вводиться репортажний елемент, а й сторонній, часом дуже суб’єктивний, стислий коментар.