креативність

СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ: ШЛЯХ ВІД ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЧЕРЕЗ АВАНГАРДНІСТЬ ДО ФУТУРИЗМУ

Коли йдеться про красу соціальнокомунікаційного контенту, відразу ж уявляєш собі прекрасний репортаж з чудовими описами, соковитими образами, креативними авторськими знахідками. Утім, сучасні соціальні комунікації настільки стрімчасто  намагаються  передати своїй аудиторії контент, що на перший план висувають потребу реального (чи то навколо реальності) вмісту, огорнутого в оболонку вимог до жанру (чи то до сукупності таких вимог), а не яскраві образи та відчуття.

Роль креативного менеджменту у формуванні творчого потенціалу підприємства

Проаналізовано підходи до визначення терміна «креативний менеджмент». Розгля- нуто концепцію креативного класу, в якому новими рушійними силами економічного розвитку є «суперкреативне ядро» (ураховуючи художників, дизайнерів) і «творчі професіонали» (серед яких менеджери, юристи). Виокремлено основні ознаки креативності персоналу підприємств. Охарактеризовано напрями креативного менеджменту в сфері маркетингу, зокрема: маркетингові комунікації, реклама, бренд-менеджмент, медіа- менеджмент. Запропоновано етапи розроблення креативних рішень на підприємстві.