креативність

Розширення горизонтів: вивільнення сили уяви та творчого мислення. Рецензія на: Kind, A. (2022). Imagination and Creative Thinking. Cambridge Elements: Philosophy of Mind. Edited by Keith Frankish. Cambridge: Cambridge University Press. 64 pp.

Новаторська праця Емі Кайнд «Уява та креативне мислення», опублікована Кембриджським університетом, досліджує складний зв’язок між уявою та процесами творчого мислення. Це дослідження забезпечує комплексне та ґрунтовне дослідження фундаментального впливу уяви на людське пізнання. Заглиблюючись у складність цієї фундаментальної когнітивної здатності, авторка пропонує розглянути цінне джерело творчості.

СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ: ШЛЯХ ВІД ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЧЕРЕЗ АВАНГАРДНІСТЬ ДО ФУТУРИЗМУ

Коли йдеться про красу соціальнокомунікаційного контенту, відразу ж уявляєш собі прекрасний репортаж з чудовими описами, соковитими образами, креативними авторськими знахідками. Утім, сучасні соціальні комунікації настільки стрімчасто  намагаються  передати своїй аудиторії контент, що на перший план висувають потребу реального (чи то навколо реальності) вмісту, огорнутого в оболонку вимог до жанру (чи то до сукупності таких вимог), а не яскраві образи та відчуття.

Роль креативного менеджменту у формуванні творчого потенціалу підприємства

Проаналізовано підходи до визначення терміна «креативний менеджмент». Розгля- нуто концепцію креативного класу, в якому новими рушійними силами економічного розвитку є «суперкреативне ядро» (ураховуючи художників, дизайнерів) і «творчі професіонали» (серед яких менеджери, юристи). Виокремлено основні ознаки креативності персоналу підприємств. Охарактеризовано напрями креативного менеджменту в сфері маркетингу, зокрема: маркетингові комунікації, реклама, бренд-менеджмент, медіа- менеджмент. Запропоновано етапи розроблення креативних рішень на підприємстві.