подкасти

Подкасти в структурі кросмедійного пакету платформ економічної тематики

У статті досліджено інтеграцію подкастів у кросмедійні платформи, орієнтовані на економічну тематику, з акцентом на їхній потенціал у підвищенні фінансової грамотності та залученні аудиторії. Аналіз світових практик свідчить про високу затребуваність економічних подкастів (100 % аналізованих ресурсів), тоді як в Україні лише 28 % економічних медіа використовують цей формат, що значно поступається глобальним показникам.

ВИДИ ТА ЖАНРИ АУДІОПОДКАСТІВ ВІД ЗМІ

Ринок ЗМІ стрімко розвивається. Мас-медіа в Інтернеті є конвергентними, разом з текстом створюють і публікують фото, аудіо та відео контент. Тому не дивує, коли, наприклад, газети/журнали  створюють відеоматеріали, а телеканали – аудіопродукцію.