теплова модель

Вплив режимних та конструктивних чинників на температурний стан автомобільних барабанних гальм

Сучасний стан дорожнього покриття автомагістралей забезпечує можливість оперативного здійснення транспортних операцій. Такі обставини спричиняють рух автотранспортних засобів (АТЗ) із великими швидкостями, що стає неможливим без гальмівної системи, здатної забезпечити високу ефективність гальмування та оптимальний перебіг процесу із позицій стійкості та керованості.

Розподіл температури в корі і верхній мантії території України

Мета. Побудова тривимірної теплової моделі кори та верхньої мантії на території України. Її методична основа – схема глибинних процесів у тектоносфері, що враховує, перш за все, результати тепломасоперенесення при сучасній активізації. Вони накладаються на моделі платформи (крім території Східно-Європейської платформи до неї зараховано і Донбас), альпійської геосинкліналі Карпат та герцинсько-кіммерійської геосинкліналі Скіфської плити. Незавершений процес сучасної активізації не може бути точно описаний геологічною теорією, використаною авторами.

Вплив вагомих чинників на розподіл теплових потоків в елементах барабанних гальм транспортних засобів

Зазначено, що рух автотранспортних засобів на значних швидкостях неможливий без гальмівної системи, здатної забезпечити високу ефективність гальмування. Встановлено, що найбільш нестійкою ланкою гальмівної системи є гальмовий механізм, оскільки з енергетичної точки зору гальмування фрикційними гальмами становить процес перетворення у тепло частини механічної енергії автотранспортного засобу. Гальмування – власне тривалий процес, упродовж якого змінюються багато параметрів контртіл, зокрема, теплофізичні параметри внаслідок температурних змін, коефіцієнт тертя тощо.