продажі

Шляхи підвищення ефективності збутової діяльності підприємств харчової промисловості України в умовах міжнародної економічної діяльності

Досліджено способи підвищення ефективності збутової діяльності підприємств харчової промисловості України в умовах міжнародної економічної діяльності. Автори розглядають сучасні тенденції розвитку цієї галузі, а також аналізують проблеми, які виникають під час збуту продукції. Дослідження охоплює аналіз різних стратегій збуту та рекомендації щодо їх використання, а також вивчення важливості побудови відносин зі споживачами та оптимізації процесів управління збутом.

Інформаційна система прогнозування продажів будівельних матеріалів

Мета виконання роботи – аналіз особливостей проєктування та розроблення інформаційної системи. Об’єкт дослідження – процес системи прогнозування продажів будівельних матеріалів. Предмет дослідження – методи та  засоби процесу прогнозування продажів асортименту будівельних матеріалів.