оцінювання ефективності стратегії

SMM-стратегія, як дієвий інструмент прискорення бізнесу

Розглянуто особливості, переваги і недоліки застосування SMM-стратегії підприємств у визначених умовах та ситуаціях. Досліджено ймовірність реалізації підприємством своїх можливостей за різних типів SMM-стратегії. Запропоновано критерії оцінювання та вибору SMM-стратегій, які доцільно застосовувати в умовах невизначеності та швидкозмінності зовнішнього середовища.

Стратегічні можливості підприємства та їх оцінювання

Запропоновано методику оцінювання стратегічних можливостей підприємств за допомогою застосування теорії ймовірності, що дасть змогу врахувати і параметри їх внутрішнього середовища, що визначають ефективність обраної стратегії, і особливості зовнішнього середовища, що у складних умовах сьогодення характеризується значним рівнем нестабільності і непередбачуваності.