SMM-стратегія, як дієвий інструмент прискорення бізнесу

2024;
: cc. 57 - 65
1
Національний університет «Львівська політехніка»
2
Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра менеджменту персоналу і адміністрування

Розглянуто особливості, переваги і недоліки застосування SMM-стратегії підприємств у визначених умовах та ситуаціях. Досліджено ймовірність реалізації підприємством своїх можливостей за різних типів SMM-стратегії. Запропоновано критерії оцінювання та вибору SMM-стратегій, які доцільно застосовувати в умовах невизначеності та швидкозмінності зовнішнього середовища. Виділено етапи розроблення SMM-стратегії, а також сформовано методику оцінювання ефективності SMM-стратегій підприємств за параметрами результативності, доцільності, надійності та динамічності, адаптивності і витратності, конкурентоздатності та унікальності тощо. Застосування запропонованої методики дасть змогу налагодити стійкі, взаємовигідні та надійні взаємозв’язки підприємств із споживачами у складних умовах сьогодення.

  1. Соціальні мережі як інструмент росту бізнесу: Ключові кроки до успішного ведення сторінок компа- нії. URL: https://coi.ua/blog/AdMarketing/socialni-merezhi-yak-instrument-rostu-bi... uspishnogo-vedennya-storinok-kompan/
  2. Що таке SMM і як працює маркетинг у соціальних мережах. URL: https://netpeak.net/uk/blog/shcho- take-smm-i-yak-pratsyue-marketing-u-sotsial-nikh-merezhakh-gayd-dlya-pochatkivtsiv/
  3. Соціальні мережі як інструмент росту бізнесу: Ключові кроки до успішного ведення сторінок компа- нії. URL: https://coi.ua/blog/AdMarketing/socialni-merezhi-yak-instrument-rostu-bi... uspishnogo-vedennya-storinok-kompan/
  4. Chukhrai, N., Koval, Z. Evaluation indicators of the marketing strategies efficiency of value-based enterprises. Economics, entrepreneurship, management, 2016. Vol. 3, Num. 1. 35-40.
  5. Koval, Z. Evaluation of efficiency of marketing strategies of enterprises by factor analysis methods. Journal of scientific works «Economic Innovations» of the Institute of Market Problems and Economic and Environmental Re- search. National Academy of Sciences of Ukraine, 2019. Vol. 1, №1 (70). 132-142.
  6. Duncan, R. Characteristics of Organizational Environments and Perceived Environmental Uncertainty, Ad- ministrative Science Quarterly, Vol. 17, No. 3, 1972, pp. 313-327.
  7. Kemp,  S.  (2022).  Digital  2022:  Ukraina   [Digital   2022:   Ukraine].   DataReportal.   Retrieved from http://datareportal.com/reports/digital-2022-ukraine [in Ukrainian].
  8. Hryshchenko, O. F. & Niesheva, A. D. (2013). Sotsialnyi mediamarketynh yak instrument prosuvannia produktu [Social media marketing as a product promotion tool]. Marketynh i menedzhment innovatsii, 4, 86–98 [in Ukrainian].
  9. Shestakova, A. (2021). SMM ta analityka rynku [SMM and market analytics]. Zhytomyr: Derzhavnyi universytet ‘Zhytomyrska politekhnika’, 215 p. [in Ukrainian].
  10. Bernoff, J. (2007). The POST method: a systematic approach to social strategy. People with Social Technologies Are Changing Everything, 11. Retrieved from https://blogs.forrester.com/groundswell/2007/12/the-post- method.html.