експортна діяльність

Адаптація моделі міжнародного маркетингу для виходу на словацький ринок

Досліджено проблеми вибору ефективної моделі міжнародного маркетингу для ТОВ «Тайл» на ринку Словаччини. Виявлено відсутність системи чітких критеріїв для обґрунтованого вибору каналів виходу на зовнішні ринки та необхідність адаптації маркетингових інструментів з урахуванням культурних, мовник і поведінкових особливостей словацьких споживачів. Запропоновано комплексний підхід із впровадженням оцінювальних критеріїв, локалізації контенту та адаптації маркетингової стратегії, що сприятиме підвищенню ефективності експортної діяльності підприємства.

Оцінювання ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на прикладі ПрАТ «Могилів-Подільський консервний завод»)

Для українських підприємств сьогодні, в умовах війни, активізація ЗЕД та підвищення її ефективності є критично важливими завданнями. У статті здійснено дослідження різних підходів до оцінювання ефективності та результативності ЗЕД підприємств. На прикладі ПрАТ «Могилів-Подільський консервний завод» продемонстровано застосування пропонованої методики оцінювання ефективності ЗЕД із оптимізацією системи критеріїв і показників аналізу, а також пошуку резервів підвищення експортного потенціалу, і відповідно й ефективності експортної діяльності загалом.