маркетингові комунікації

Емоційний маркетинг: особливості та перспективи застосування в умовах війни в Україні

Процеси трансформації поведінки людей в умовах війни підсилили значущість нових підходів у комунікації, серед яких значну роль відіграє емоційний маркетинг. Маркетинг в сучасних реаліях вже не обмежується раціональними аргументами щодо товару, й акцент зміщується на створення глибокого емоційного зв’язку між брендом і споживачем.

Дослідження тенденцій розвитку ринку молочних продуктів України на напрями активізації маркетингової діяльності на ньому виробників сиру

Молокопереробна галузь впливає на добробут та здоров’я населення України, про- довольчу безпеку. Визначено, що вітчизняний ринок молокопродуктів характеризується гострою конкуренцією, незважаючи на зменшення кількості молокопереробних підпри- ємств у 2022 р. за зростання цін на їхню продукцію та зменшення обсягів виробництва. Встановлено, що у молокопереробній галузі України на виробництво сиру припадає близько 10 % обсягу виробництва молокопродуктів.