бізнес-аналітика

Роль бізнес-аналітики в епоху великих даних: нові можливості для ухвалення управлінських рішень

Ця стаття присвячена дослідженню ролі бізнес-аналітики в епоху великих даних (Big Data) та її впливу на прийняття рішень у сучасних організаціях. Проаналізовано основні тенденції використання великих даних у бізнес-середовищі, включаючи розвиток штучного інтелекту, машинного навчання, предиктивної аналітики та реальночасової обробки даних. Автори досліджують переваги використання аналітики великих даних, які полягають у персоналізації клієнтських пропозицій, покращенні управлінських процесів та підвищенні конкурентоспроможності організацій.

Вплив бізнес-аналітики на корпоративне управління: можливості та виклики

Стаття присвячена дослідженню переваг та недоліків застосування бізнес-аналітики в управлінні компаніями. Розглядається актуальність теми в контексті цифрової трансформації бізнесу та зростаючої ролі даних у прийнятті рішень. У роботі проаналізовано різні типи бізнес-аналітики: описову, діагностичну, прогнозну та прескриптивну, та їх вплив на ефективність управління. Досліджено ринок бізнес-аналітики, його поточний стан та перспективи розвитку.

Значення та структура корпоративної аналітики бізнесу в умовах воєнного стану

Обґрунтовано необхідність корпоративної аналітики для сучасного бізнесу в умовах воєнного стану. Зокрема, було сформовано такі компетентності аналітика, як: галузеві знання; ефективна комунікація із замовниками; робота із процесами та даними; уміння вчитись; написання бізнес-кейсів. Визначені компетентності аналітика дали змогу виокремити складові елементи корпоративної аналітики, які й сформували її структуру. У результаті встановлено комплексність корпоративної аналітики, що сприятиме цілісності та підвищенню ефективності корпоративного управління.