якість обслуговування

Технічні засоби підтримки якості послуг сучасних телекомунікаційних мереж

Запропоновано схему взаємодії технічних засобів служби підтримки якості обслуговування (QоS), що здатна забезпечити функціонування телекомунікаційної мережі згідно з правилами системи диференційованого обслуговування з гарантованим сервісом (ДОГС).

A scheme describing the interaction of hardware components supporting the service quality is suggested that enables telecommunications network operation in compliance with the rules of the differentiated care system with guaranteed service.

Оцінка якості надання послуг громадським транспортом (аналіз досліджень у Львові, Україна)

В роботі здійснено оцінювання якості надання послуг громадського транспорту та впливу окремих компонентів на значення загального рівня задоволеності транспортним обслуговуванням. Громадський транспорт має багато переваг щодо енергозбереження, впливу на навколишнє середовище, соціальної справедливості та міської економіки. Аналіз виконаних досліджень підтверджує, що якість надання послуг системою громадського транспорту безпосередньо впливає на наміри потенційних пасажирів більше ним користуватися.