ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ОЦІНЮВАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ
Досліджено особливості процесів оцінювання та формування стратегічного потенціалу підприємств, розглянуто різнопланові підходи до реалізації цих процесів.
Досліджено особливості процесів оцінювання та формування стратегічного потенціалу підприємств, розглянуто різнопланові підходи до реалізації цих процесів.
Роль інформаційно-комунікаційного менеджменту в стратегічному управлінні організацією полягає в забезпеченні ефективного збору, аналізі та поширенні інформації для досягнення стратегічних цілей. Ця сфера управління відіграє критичну роль у формулюванні та реалізації стратегій, оскільки вона дає змогу керівництву організації мати доступ до важливих даних для прийняття обґрунтованих рішень. Інформаційно-комунікаційний менеджмент сприяє оптимізації процесів управління шляхом створення системи збору та обробки даних, яка допомагає в ідентифікації та вирішенні стратегічних проблем.