фактори впливу

Особливості розвитку корпоративної культури: етапи та чинники впливу

Розглянуто важливість корпоративної культури для працівників та компаній в цілому, підкреслено її пріоритетність для професіоналів та студентів на основі проведених офіційних досліджень при виборі роботодавця, запропоновано етапи її розвитку, описано чинники впливу, принципи, які варто враховувати при її розвитку, причини та напрями. Зазначено, що корпоративна культура повинна розвиватися, тобто змінюватися за потреби зовнішнього та внутрішнього середовища, а її цінності та інші структурні елементи варто узгоджувати з стратегічним напрямком компанії та встановленими цілями

Модель на базі спіралі Архімеда для поліфакторного позиціонування об’єктів комплексної підтримки програмного забезпечення

Дослідження присвячене розв’язанню науково-прикладної задачі позиціонування об’єктів комплексної підтримки програмного забезпечення в межах існуючого поліфак- торного мультисуб’єктного середовища підтримки. Розроблено модель на базі спіралі Архімеда для поліфакторного позиціонування об’єктів комплексної підтримки програм- ного забезпечення, що дає змогу розв’язувати задекларовану науково-прикладну задачу.

МЕТОД АВТОМАТИЗОВАНОГО ФОРМУВАННЯ КОМАНД ПІДТРИМКИ ПРОГРАМНИХ КОМПЛЕКСІВ НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ ПОЛІФАКТОРНИХ ПОРТРЕТІВ КАНДИДАТІВ

Стаття присвячена дослідженню науково-прикладної проблематики автоматизації й інтелектуалізації підтримки програмних комплексів/продуктів. Основною науково-прикладною задачею, що розв’язується в даній статті, є задача забезпечення автоматизації з одночасним підвищення рівня інтелектуалізації процесів формування команд підтримки програмних комплексів на основі попереднього опрацювання та подальшого аналізу поліфакторних портретів наявних кандидатів.

Модель мультифакторного позиціонування об’єкта комплексної підтримки програмних продуктів

Розглянуто науково-прикладну задачу позиціонування об’єктів комплексної підтримки програмних продуктів відносно факторів впливу (в межах наявних полісуб’єктних середовищ комплексної підтримки) в контексті глобальнішої науково-прикладної проблеми автоматизації й інтелектуалізації балансування середовищ комплексної підтримки програмних продуктів. Об’єк-том дослідження є процес мультифакторного позиціонування об’єкта комплексної підтримки програмних продуктів. Предметом дослідження є методи та засоби математичного, евристичного та комп’ютерного моделювання.

Фактори впливу на організаційні зміни в умовах глобалізації

У статті досліджено, сформовано та обґрунтовано фактори впливу на організаційні зміни в умовах глобалізації. Побудовано типологію факторів впливу на організаційні зміни в умовах глобалізації. Наведено їх характеристику. Досліджено вплив глобалізації на організаційні зміни. Наведено особливості управління організаційними змінами в умовах глобалізаційних процесів.

Розроблення моделі мультифакторного портрету суб’єктів підтримки програмних комплексів з застосуванням штучних нейронних мереж

Розглянуто фактори впливу, що формують індивідуалістичне сприйняття об’єктів підтримки відповідними суб’єктами, які взаємодіють з ними, напряму або опосередковано. Досліджено та запропоновано форму представлення факторів впливу на підтримувані програмні комплекси, що включає в себе набір вхідних характеристик досліджуваного об’єкта підтримки, набір факторів впливу у вигляді матричної функції перетворення, та набір вихідних характеристик результуючого сприйняття все того ж досліджуваного об’єкта підтримки, проте в індивідуалістичному сприйнятті кожного окремого суб’єкта взаємодії з ним.