CRM-системи

АНАЛІЗ ФАЗОВИХ ПЕРЕХОДІВ У СКЛАДНИХ CRM-СИСТЕМАХ

У статті запропоновано станодинамічний підхід до аналізу фазових переходів у складних CRM-системах (системи управління взаєминами з клієнтами), спрямований на моделювання та прогнозування масової поведінки клієнтів. На основі аналогії між соціально-економічними процесами у взаємодії з клієнтами та фізичними фазовими переходами запропоновано математичну модель, яка враховує критичні точки зміни поведінкових станів. Для аналізу критичних явищ та визначення умов стабільності використано чисельне моделювання методом Монте-Карло.

МЕТОДОЛОГІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ САМОНАВЧАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ В СИСТЕМИ CRM: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ

У статті запропоновано методологію впровадження самонавчальних моделей зворотного зв'язку в системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM). Досліджено основні проблеми існуючих CRM-систем, пов'язані з недостатньою адаптивністю до змін у поведінці клієнтів та обмеженими можливостями автоматичного аналізу даних. На основі аналізу сучасних підходів машинного навчання розроблено комплексну модель впровадження самонавчальних алгоритмів, що базується на трирівневій архітектурі: збір та обробка даних, аналітична обробка та адаптивна взаємодія.

МІГРАЦІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ З МОНОЛІТНОЇ АРХІТЕКТУРИ НА АРХІТЕКТУРУ МІКРОСЕРВІСІВ ЯК СПОСІБ ЗАХИСТУ CRM-СИСТЕМ

Висвітлено дослідження, зосереджене на захисті CRM-систем в умовах переходу програмного забезпечення, яке становить основну частину CRM-систем, із монолітної архітектури на архітектуру на основі мікросервісів. У  статті досліджено стратегію міграції з використанням шаблону Strangler Fig, яка полегшує поступове впровадження мікросервісів, зберігаючи сумісність із наявним монолітом. Ключовим аспектом стратегії міграції є вибір структури, такої як Framework for Microservices Migrations (FMM), яка стандартизує методи розроблення та допомагає у декомпозиції монолітів на керовані компоненти.