лояльність

Підприємницькі стратегії в харчовій індустрії: вплив на споживачів, можливості цифрових платформ та подолання регуляторних викликів

Досліджено сучасні підприємницькі стратегії у харчовій промисловості з урахуванням впливу цифрових технологій, соціальних мереж та інноваційних інструментів маркетингу на поведінку споживачів і розвиток бізнесу. Проаналізовано роль персоналізованих маркетингових кампаній, даних аналітики та практик позиціонування бренду у формуванні споживчої мотивації, прийнятті рішень і сегментації ринку.

Командна взаємодія як складова задоволеності персоналу підприємств

Визначено основні засади системи командної взаємодії персоналу підприємств в сучасних умовах та надано рекомендації для її покращення. Проаналізовано рівень задоволеності персоналу за допомогою індексу лояльності працівників. Здійснено анкетне опитування працівників промислового підприємства у низці його структурних підрозділів з метою з'ясування рівня задоволеності за низкою параметрів. Досліджено критичні та нейтральні оцінки за низкою критеріїв, які актуалізують потребу подальшого вдосконаленні соціально-психологічних практик та цілісного управління персоналом.

Емоційний маркетинг: особливості та перспективи застосування в умовах війни в Україні

Процеси трансформації поведінки людей в умовах війни підсилили значущість нових підходів у комунікації, серед яких значну роль відіграє емоційний маркетинг. Маркетинг в сучасних реаліях вже не обмежується раціональними аргументами щодо товару, й акцент зміщується на створення глибокого емоційного зв’язку між брендом і споживачем.