Визначено основні засади системи командної взаємодії персоналу підприємств в сучасних умовах та надано рекомендації для її покращення. Проаналізовано рівень задоволеності персоналу за допомогою індексу лояльності працівників. Здійснено анкетне опитування працівників промислового підприємства у низці його структурних підрозділів з метою з'ясування рівня задоволеності за низкою параметрів. Досліджено критичні та нейтральні оцінки за низкою критеріїв, які актуалізують потребу подальшого вдосконаленні соціально-психологічних практик та цілісного управління персоналом. Запропоновано напрями удосконалення процесів в системі управління персоналом щодо досягнення рівня задоволеності працівників й командної взаємодії.
- Базалійська Н.П., Гук А.В. Формування сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі підприємства. Вісник ОНУ ім. І.І. Мечникова. 2016. Т. 21, вип. 2. С. 56–60.
- Баркова К.О. Командоутворення як складова формування успішного корпоративного середовища.Український журнал прикладної економіки та техніки. 2023. Т. 8. № 4. С. 194–199.
- Голентовська О.С. Огляд зарубіжних та вітчизняних підходів до проблеми командотворення. Наука і освіта. 2014. № 15. С. 24–30.
- Дашко І. Мотивація персоналу в системі управління економічною ефективністю трудових ресурсів підприємства. Таврійський науковий вісник. 2021. № 10. С. 22–28. DOI: https://doi.org/10.32851/2708- 0366/2021.10.3
- Жигайло Н.І. Роль керівника у формуванні соціально-психологічного клімату в колективі. URL: https://www.lvduvs.edu.ua/documents_pdf/visnyky/nvsp/02_2012_1/12zhnikvk.pdf
- Карпюк Ю.Я. Співвідношення потреб, стимулів, мотивів та мотивування у поведінці людини: аксіологічний аспект. Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. 2018. Вип. 1 (19). С. 59–66.
- Кожушко С. П. Соціологічні аспекти проблеми взаємодії. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2013. № 1 (27). С. 372–379.
- Тимошенко В. Оцінювання моделей мотивації персоналу та їхній вплив на продуктивність командної взаємодії. Збірник наукових праць Державного податкового університету, 2025. (1), 72–78. https://doi.org/10.32782/2617-5940.1.2025.11
- Федоришина Л., Гладун Р., Федоришин Ю. Мотиваційне середовище підприємства: сутність, види та фактори формування. Сталий розвиток економіки, 2024. (1(48), 47–55. https://doi.org/10.32782/2308- 1988/2024-48-6
- Черкаський А. Психологічні особливості командної взаємодії в екстремальних ситуаціях. Вісник Націо- нального університету оборони України, 2024. 77(1), 181–187. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-77-1-181-187
- Яструб О. Сутнісний аналіз поняття “культура міжособистісної взаємодії”. Науковий вісник Східно- європейського національного університету імені Лесі Українки. 2014. № 8. С. 81–86.
- Baxi B., Atre D. Job Satisfaction: Understanding the Meaning, Importance, and Dimensions. Journal of Management & Entrepreneurship Research. 2024. Vol. 18, No. 2. P. 34–40
- Employee Net Promoter Score (eNPS). PeopleForce. URL: https://peopleforce.io/uk/hr-glossary/employee- net-promoter-score
- Gura, N., & Veldbrekht, O. (2021). The job satisfaction questionnaire: its factor structure and psychometric characteristics. Psychological journal, 7(6), 7–20. DOI: https://doi.org/10.31108/1.2021.7.6.1
- Wendy K. Smith and Marianne W. Lewis, “Toward a Theory of Paradox: A Dynamic Equilibrium Model of Organizing,” Academy of Management Review 36, no. 2 (2011), p. 381–403.