стратегія концентрація

Ринок ІТ-послуг України: маркетингові стратегії суб’єктів

Враховуючи важливість ринку ІТ-послуг України з точки зору забезпечення сталого розвитку держави, впровадження новітніх технологічних рішень у діяльність суб’єктів господарювання, державних органів, у соціальній та військовій сферах, зростання величини експорту країни, досліджено основні тенденції його розвитку та маркетингові стратегії ІТ- компаній України.

Стратегії досягнення конкурентних переваг закладів на ринку послуг громадського харчування України

Дослідженням встановлено, що на ринок послуг громадського харчування суттєво вплинули ковідні обмеження та війна. В останньому випадку мова йде про зменшення кількості потенційних клієнтів та їх впевненості у майбутньому, зростання вартості енергоносіїв та продуктів харчування тощо. Це змушує існуючі заклади громадського харчування шукати нові напрями посилення конкурентних переваг на ринку, ще раз чітко визначивши свій цільовий ринок та обравши певну стратегію.