тест

Massive import method of the questions with Yes/No answers into the Lviv Polytechnic VLE

Distance learning via the Internet is used nowadays in most leading educational institutions in Ukraine and in the world. Lviv Polytechnic National University implements this process via the virtual learning environment (VLE). One of the important components of VLE is an evaluation of students’ knowledge in the test form that gives the opportunity to realize the basic didactic principles of control training [1].

Можливості аналізу та підвищення якості тестових завдань з використанням системи управління навчанням Moodle

Описано, як за допомогою вбудованих засобів для автоматизації обчислень статистичних показників за результатами виконання тестових завдань можливо контролювати та об’єктивно оцінювати якість тестів.

Control and objective estimation of a test’ quality are possibly carry out wih help of build-in means for statistic indeces calculation by executive results of the test tasks.

Розроблення тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду

Тестування має низку важливих переваг. Ці переваги існують лише у разі дотримання технології розроблення тестів. Підсумкове тестування сприяє повнішій і гармонійній реалізації дидактичних принципів. Тестове оцінювання навчальних досягнень студентів виконує функцію відслідковування структури знань студентів, що дає змогу удосконалювати зміст окремих тем та методи їх викладання.

Постановка і розв’язування задач з економіки у віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки

Описано можливості середовища Moodl щодо створення у ньому тестів підвищеної складності, оцінювання якості та контролю знань студентів економічних напрямів. Проаналізовано доцільність формування тестових завдань типу «підрахунок» для формування пакета контрольних заходів та екзаменаційного контролю відповідно до рекомендацій нормативних документів Львівської політехніки. 

Тест як інструмент вимірювання навчальних досягнень студентів

Впровадження тесту як інструменту вимірювання навчальних досягнень студентів і ефективності навчального процесу – процес складний і вимагає доволі серйозного підготовчого етапу. озроблення якісного тесту – це ціла наука, яку потрібно адаптувати до потреб поточного і підсумкового контролю у навчальному закладі, при цьому не втративши його вимірювальних функцій.