Розроблення тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду

Authors: 

Бущак Г. А.

Національний університет «Львівська політехніка»

Тестування має низку важливих переваг. Ці переваги існують лише у разі дотримання технології розроблення тестів. Підсумкове тестування сприяє повнішій і гармонійній реалізації дидактичних принципів. Тестове оцінювання навчальних досягнень студентів виконує функцію відслідковування структури знань студентів, що дає змогу удосконалювати зміст окремих тем та методи їх викладання.

Testing has several important advantages. These benefits exist only if the technology development test. Final testing contributes to a more complete and harmonious implementation of didactic principles. Test evaluation of educational achievements of students serves as tracking students’ knowledge structure that allows to improve the content of individual topics and methods of teaching.

  1. Барна М.М, Бущак Г.А., Волощенко О.В., Калька Н.М. Ключі до подолання педагогіних стереотипів: Навчально-метод. посібник / За заг.ред. М.М. Барни. — Тернопіль: Астон, 2008. — 148 с.
  2. Тест как инструмент измерения уровня знаний в современной технологии обучения http://opentest.com.ua/test-kak-instrument-izmereniya-urovnya-znanij/
  3. Бахрушин В.Є., Горбань О.М. Тестові технології в освіті: проблема якості тестів http://anvsu.org.ua/index.files/ Articles/ Bakhruschin.htm.
  4. Основи педагогічного оцінювання. Частина 1. Теорія: Навчально-методичні та інформаційно-довідкові матеріали для педагогічних працівників / За заг. ред. І. Булах. — К.: Майстер-клас, 2005. — 96 с.
  5. Тест как инструмент измерения уровня знаний в современной технологии обучения http://opentest.com.ua/test-kak-instrument-izmereniya-urovnya-znanij/ Lviv Polytechnic