Розглянуто особливості комунікативної взаємодії у віртуальних спільнотах на основі Веб-форумів як платформи полілогової комунікації. Проаналізовано узагальнений сценарій розгортання дискусії, зокрема – тематичної ситуації, яка покликана задовольнити інформаційні потреби ініціатора.
1. Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики. : Підручник. [Текст] / Ф. С. Бацевич. – К.:Видавничий центр “Академія”, 2004. – 344 с. 2. Кузнецова Н. В. Структура и стилистика языковых средств в текстах интернет-форумов [Текст] : автореф. дис. ... канд. фил. наук :
10.02.01 / Н. В. Кузнецова ; [ Тюмен. гос. ун-т].- Тюмень, 2008.- 32 с. 3. Щербина, В. Соціальні риси мережних спільнот [Текст] / В. Щербина // Соціальна психологія. – 2005. – № 2 (10). – С.139–149. 4. Кутузов А. Б. Модельные уровни дискурса сетевых форумов [Електронний ресурс] / А. Б.
Кутузов. – Режим доступу : http://tc.utmn.ru/files/kutuzov_layers.pdf. 5. Матеріали Веб форму “Теревені” [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.tereveni.org.ua. 6. Alon, A. T. Uncovering Rhetorical Methods of Word-of-Mouth Talk in an Online Community [Електронний ресурс] /
A. T. Alon, Brunel F. F. – Режим доступу : http://www.acrwebsite.org/volumes/v33/v33_10492.pdf. 7. Chevalier, J. A. The Effect of Word of Mouth on Sales: Online Book Reviews [Електронний ресурс] / J. A. Chevalier, D. Mayzlin. – Journal of Marketing Research. – 2006. – № 43(3). – Р. 345 – 356. – Режим доступу : http://www.som.yale.edu/faculty/dm324/chevalier_mayzlin.pdf. 8. Davis, A. (2008). An Empirical Study of Online Word of Mouth as a Predictor for Multi-product Category e-Commerce Sales [Електронний ресурс] / A. Davis, D. Khazanchi – Electronic Markets. – 2008. – № 18(2). – p. 130 – 141. – Режим доступу : http://pdf.com.ru/a/ky1396.pdf. 9. De Bruyn, A. A Multi-Stage Model of Word of Mouth Through Electronic Referrals [Електронний ресурс] / А. De Bruyn, G. L. Lilien. – eBusiness Research Center. – Режим доступу : ttp://www.smeal.psu.edu/cdt/ebrcpubs/res_papers/2004_01.html 10. Dellarocas, C. The Digitalization of Word of Mouth: Promise and Challenges of Online Feedback Mechanisms [Електронний ресурс] / C. Dellarocas. – Management Science. – 2003. – № 49 (10), p.1407-1424. – Режим доступу : http://ccs.mit.edu/dell/digitization%20of%20word-of-mouth.pdf 11. George, H. A., Jr. Definitions of Community: Areas of Agreement [Електронний ресурс] / H. A. George // Rural Sociology. -1955. – № 20. – р. 111 – 123. – Режим доступу : http://ci.nii.ac.jp/naid/10019404892/en/. 12. Hennig-Thurau, T. Electronic Word-of-Mouth via ConsumerOpinion Platforms: What Motivates Consumers to Articulate Themselves on the Internet? [Електронний ресурс] / T. Hennig-Thurau, Gwinner K. P., Walsh G., Gremler D. D. – Journal of Interactive Marketing. – 2004. – № 18 (1). – p. 38-52 .– Режим доступу : http://www.gremler.net/personal/ research/2004_Electronic_WOM_JIM.pdf 13. Lee, J. The effect of negative online consumer reviews on product attitude: An information processing view [Електронний ресурс] / J. Lee, D.-H. Park, I. Han. – Electronic Commerce Research and Applications. – 2008. – № 7(3). – p. 341 – 352. – Режим доступу : http://koasas.kaist.ac.kr/bitstream/10203/8175/1/2008-060.pdf. 14. Rheingold, H. The virtual community: homesteading on the electronic frontier [Електронний ресурс] / H. Rheingold. – Режим доступу : http://www.rheingold.com/vc/book/.